Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:35:08 GMT

نخست وزیر ترکیه: اسراییل فقط آدم کشی را بلد است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۱۴۴۸۲

نخست وزیر ترکیه: اسراییل فقط آدم کشی را بلد است

آنکاراـ ایرناـ بینالی یلدریم نخست وزیر ترکیه گفت: رژیم صهیونیستی مفهوم شعر و آواز را نمی فهمد، بلکه فقط آدم کشی را بلد است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، یلدریم در مصاحبه با تلویزیون بابالا اظهار کرد: امسال برای اولین بار مسابقه آوازخوانی و آهنگ در اسراییل برگزار شد و متاسفانه به دلیل افکار ایدئولوژیک حاکم بر داوران این رقابت ها، گروه آوازی رژیم صهیونیستی را برنده این دوره از مسابقات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: خوانندگان رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشتند چرا که اسراییل آواز خوانی و شعر را نمی فهمد، بلکه فقط آدم کشی را بلد است همچنان که عملکرد آنها را در این زمینه در جنایات نوار غزه شاهد بودیم.
وی بار دیگر جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و همچنین انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس را محکوم کرد و افزود: ترکیه بیشترین تحریم ها را در بین کشورهای اسلامی علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرده است و در راستای پایتختی قدس برای فلسطینی ها تلاش می کند.
به گزارش ایرنا، مقامات دولت و مردم ترکیه از ماه گذشته میلادی در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به قدس و نیز جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، در واکنشی کم سابقه و همه جانبه، تحولات اخیر در سرزمین های اشغالی فلسطین را محکوم کردند.
وزارت امور خارجه ترکیه با انتشار بیانیه ای کشتار روز گذشته فلسطینی ها توسط رژیم جنایتکار اسرائیل را محکوم کرده و سکوت جامعه جهانی در قبال این رخداد را شرم آور خواند.
ماه گذشته میلادی در اقدامی تحریک آمیز طی مراسمی با حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، جان سالیوان معاون وزیر خارجه، استیون منوچین وزیر خزانه داری و جرارد کوشنر مشاور رئیس جمهوری و چهار سناتور جمهوری خواه آمریکایی، سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی انتقال یافت.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پیام تصویری به این مراسم که در سایه مخالفت جهانی برگزار شد، اعلام کرد که موقعیت کنونی قدس، مسجد الاقصی و اماکن مقدس حفظ خواهد شد.
همچنین همزمان با هفتادمین سالگرد روز نکبت، دهها هزار فلسطینی در تظاهرات میلیونی بازگشت علیه انتقال سفارت آمریکا به قدس شرکت کردند که با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی 60 نفر از آنها به شهادت رسیدند و بیش از 2800 نفر از آنها نیز زخمی شدند.
خاورم/1905

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي تركيه اسراييل جنايت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد

«دیوید کامرون» وزیر خارجه انگلیس با درخواست «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی مخالفت کرد.

به گزارش المیادین، یک منبع ارشد در دولت انگلیس اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور شخصا این پیام را به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر خارجه این رژیم منتقل کرده است.

نتانیاهو و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار چهارشنبه خود با کامرون در اراضی اشغالی با اشاره به پاسخ ایران، خواستار تروریستی خواندن سپاه پاسداران شده بودند.

به گفته مقام انگلیسی که نخواست نامش فاش شود، وزیرخارجه این کشور ضمن مخالفت با این درخواست، با جدیت بسیار گفت که لندن ترجیح می‌دهد راه‌های ارتباطی خود با تهران را باز نگه دارد.

رژیم صهیونیستی در حالی خواستار درج نام سپاه در فهرست نهاد‌های تروریستی انگلیس شد که حمله ایران به مواضع این رژیم در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق صورت گرفت، حمله‌ای که شهادت هفت مستشار نظامی ایران را در پی داشت.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • السودانی:لزوم توقف فوری جنگ غزه/ اردوغان دوشنبه در عراق است
  • انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد
  • نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • نتانیاهو : موجودیت اسراییل در خطر است
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • آتش‌بس در غزه؛ محور رایزنی‌های وزیر خارجه ترکیه با هنیه در دوحه
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • ۵ نکته از صحت روایت ایرانی‌ها درباره عملیات «وعد الصادق»
  • اسراییل در حال از دست دادن وزن استراتژیک خود در جهان است