Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کوهدشت گفت: ۴۲ هکتار از جنگل‌ها و مراتع شهرستان کوهدشت سال گذشته در آتش سوخت. ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ استانها لرستان نظرات

صمیمی عبدولی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: شهرستان کوهدشت دارای 220 هزارهکتار جنگل و مرتع است که از این مقدار 117 هزارهکتار جنگل دارای پوشش متوسط و کم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهرستان کوهدشت دارای 103 هکتار مرتع متراکم، نیمه‌متراکم و فقیر است افزود: در سال گذشته دو فقره آتش‌سوزی در جنگل‌های مناطق بلوران و شرشره رخ داد که براثر آن 42 هکتار از جنگل‎‌ها و مراتع طعمه حریق شد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کوهدشت با تاکید بر اینکه در سال گذشته 40 فقره آتش‌سوزی با حضور به‌موقع نیروها مهار شده‌است، عنوان کرد: برای پیشگیری از آتش‌سوزی جنگل‌ها در مناطق بحرانی شهرستان کوهدشت دیده‌بان و اکیپ‌هایی مستقر شده و گشت منابع طبیعی نیز به‌صورت محسوس و نیمه‌محسوس در این مناطق فعال است.

انتهای پیام/ ز

R41450/P41362/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد

سروان وفادار گفت: به دنبال اطلاع از آتش گرفتن یک دستگاه کامیون در محور فهرج ـ زاهدان، آتش‌نشانی، عوامل راهداری و پلیس راه فهرج به محل وقوع حادثه اعزام شدند که بدین ترتیب آتش پس از چند دقیقه مهار شد و از خسارت به خودرو‌های عبوری و انسداد مسیر جلوگیری شد.

وی افزود: در این حادثه کانتینر کامیون به همراه بار آن که بیسکویت بود بطور کامل در آتش سوخت؛ ولی خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.

رئیس پلیس راه فهرج ـ زاهدان تصریح کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال