Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، درپی اعلام خبری از سوی نایب رئیس کمیسیون گردشگری اصفهان مبنی بر دایر شدن خط پروازی اصفهان به یکی از شهرهای هامبورگ، فرانکفورت یا دوسلدورف آلمان در آینده‌ای نزدیک، حسن امجدی مدیرکل فرودگاه اصفهان گفت: در این رابطه کمیسیون گردشگری اصفهان و استانداری با موضوع فرودگاه اصفهان در حال رایزنی و هماهنگی برای ایجاد یک مسیر پروازی به اروپا به ویژه آلمان هستند و یک سری بازاریابی‌ها نیز انجام و اطلاعات مورد نیاز کسب شده است؛ تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی داخلی هم در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این موضوع هنوز در مرحله پیگیری قرار دارد و به نتیجه قطعی نرسیده است، گفت: برخی شرکت‌های هواپیمایی آمادگی خود را با این شرط اعلام کرده‌اند که بخشی از مسافران هواپیما توسط آژانس‌های اصفهان به طور چارتری تأمین شود.

مساحت ترمینال پروازهای خارجی ۲.۵ برابر می شود

امجدی همچنین درباره پروژه‌های در دست اقدام این فرودگاه گفت: یکی از مهمترین پروژه‌ها که از سال گذشته ادامه پیدا کرده، اجرای فاز دوم توسعه سالن ترمینال خارجی از ۶ هزار متر مربع به ۱۵ هزار مترمربع است که به همراه پروژه موتورخانه جدید این ترمینال و ساختمان CIP تا دی ماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامت انجام شده در این فرودگاه، تملک ۴۰۰ هکتار از اراضی جلوی فرودگاه با همکاری نیروی هوایی است که کارهای نهایی انتقال آن در حال انجام است و این کار می‌تواند در شروع توسعه فرودگاه اصفهان نقش زیادی داشته باشد.

مدیرکل فرودگاه اصفهان درباره دیگر طرح‌های این فرودگاه گفت: سیستم تسویه‌خانه مجموعه فرودگاه هم که از آبان ۹۴ اجرایی شده بود، با اعتباری بیش از ۵ میلیارد تومان تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امسال به بهره‌برداری خواهد رسید. این تسویه‌خانه به طور میانگین ظرفیت ۶۳۰ متر مکعب آب در روز را داراست.

وی درباره اجرای پروژه جدید در سال ۹۷ گفت: مناقصه پروژه توسعه اپرون فرودگاه اصفهان که ظرفیت پارک ۱۰ هواپیما را داشت، به اتمام رسیده و پیمانکار آن تعیین و اکنون در فرودگاه مستقر شده است تا ظرفیت پارک پوزیشن را به ۲۳ استند افزایش دهد. زمان پیش‌بینی شده برای این طرح ۱۸ ماه است که از اول ماه آینده عملیاتی خواهد شد.

کد خبر 4322522 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایرلاین ایرانی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران فرودگاه اصفهان بانک مرکزی ایران تحریم اقتصادی ایران بورس قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی ایالات متحده آمریکا گمرک وزارت صنعت معدن و تجارت اتحادیه اروپا بازار سهام اوپک سازمان بورس و اوراق بهادار قیمت دلار روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا به همراه فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار سرتیپ محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، به همراه امیر سرتیپ دوم صمد نوری فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با خانواده شهید مقاومت سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی دیدار و گفتگو کردند.

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه بود که در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان (۱۷اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳