Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اردوی جهادی یک روزه کمک به ساخت خانه محرومین زلزله زده درروستای مومه ای از توابع اسلام آبادغرب برگزار گردید.

 

شمس اله شهبازی فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا سپاه اسلام آباد غرب در این رابطه گفت: این اردوی جهادی یک روزه  در راستای خدمات رسانی به محرومین و مستضعفین شهرستان، توسط بسیجیان گروه جهادی حلقه صالحین شهید فریدون اقبالی درروستای مومه ای برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر نهادینه کردن کارهای جهادی بعنوان یک فرهنگ  در بین جوانان نسل امروز، اظهار داشت: خدمات رسانی به محرومین و مستضعفین امری خداپسندانه است که جوانان روستا در فصول مختلف سال به ویژه در فصل برداشت محصولات کشاورزی در تابستان کماکان در آن سهیم هستند، اما لازم است جوانان بسیجی حوزه های شهری نیز در راستا بیشتر گام بردارند.

 

 

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در این اردو که به همت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه و با هدف ارائه خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی به روستاییان برگزار شد، دانشجویان داوطلب در بخش خدمات آموزشی و بهداشتی آموزش هایی، چون راه‌های پیشگیری از بیماری سالک، درمان شته، آموزش به مادران باردار، اهمیت جوانی جمعیت و بحث فرزند آوری را به مردم روستا ارائه دادند.

زحمتکش افزود: درحاشیه این اردو، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ضمن زیارت از مزار شهدا با خانواده شهید والامقام رضا دامرودی دیدار و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید با آنان گفتگو و از ایثار و فداکاری شهید تجلیل کردند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه نیز با قدردانی  از زحمات و تلاش‌های دانشجویان جهادگر، اعلام کرد که این اردو‌ها به طور مستمر در مناطق محروم شهرستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا