Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@10:10:53 GMT

یلدریم: اسراییل فقط آدم کشی را بلد است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۱۵۶۵۰

یلدریم: اسراییل فقط آدم کشی را بلد است

بینالی یلدریم نخست وزیر ترکیه گفت: رژیم صهیونیستی مفهوم شعر و آواز را نمی‌فهمد، بلکه فقط آدم کشی را بلد است.

ایرنا: یلدریم در مصاحبه با تلویزیون بابالا اظهار کرد: امسال برای اولین بار مسابقه آوازخوانی و آهنگ در اسراییل برگزار شد و متاسفانه به دلیل افکار ایدئولوژیک حاکم بر داوران این رقابت ها، گروه آوازی رژیم صهیونیستی را برنده این دوره از مسابقات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: خوانندگان رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشتند چرا که اسراییل آواز خوانی و شعر را نمی‌فهمد، بلکه فقط آدم کشی را بلد است همچنان که عملکرد آن‌ها را در این زمینه در جنایات نوار غزه شاهد بودیم.
وی بار دیگر جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و همچنین انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس را محکوم کرد و افزود: ترکیه بیشترین تحریم‌ها را در بین کشور‌های اسلامی علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرده است و در راستای پایتختی قدس برای فلسطینی‌ها تلاش می‌کند.
به گزارش ایرنا، مقامات دولت و مردم ترکیه از ماه گذشته میلادی در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به قدس و نیز جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، در واکنشی کم سابقه و همه جانبه، تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را محکوم کردند.
وزارت امور خارجه ترکیه با انتشار بیانیه‌ای کشتار روز گذشته فلسطینی‌ها توسط رژیم جنایتکار اسرائیل را محکوم کرده و سکوت جامعه جهانی در قبال این رخداد را شرم آور خواند.
ماه گذشته میلادی در اقدامی تحریک آمیز طی مراسمی با حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، جان سالیوان معاون وزیر خارجه، استیون منوچین وزیر خزانه داری و جرارد کوشنر مشاور رئیس جمهوری و چهار سناتور جمهوری خواه آمریکایی، سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی انتقال یافت.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پیام تصویری به این مراسم که در سایه مخالفت جهانی برگزار شد، اعلام کرد که موقعیت کنونی قدس، مسجد الاقصی و اماکن مقدس حفظ خواهد شد.
همچنین همزمان با هفتادمین سالگرد روز نکبت، ده‌ها هزار فلسطینی در تظاهرات 'میلیونی بازگشت' علیه انتقال سفارت آمریکا به قدس شرکت کردند که با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی ۶۰ نفر از آن‌ها به شهادت رسیدند و بیش از ۲۸۰۰ نفر از آن‌ها نیز زخمی شدند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003U8B

منبع: فردا

کلیدواژه: ترکیه اسرائیل درگیری آدم کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو خطاب به بلینکن : هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت

نخست وزیر اسرائیل در دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا به رایزنی درباره حمله احتمالی به «رفح» در جنوب نوار غزه پرداخت و تاکید کرد که هرگونه توافقی که شامل پایان جنگ در غزه باشد را نخواهد پذیرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا که به منظور رایزنی با مقامات اسرائیل در اسرائیل به سر می‌برد، امروز با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» در این باره اعلام کرد: نتانیاهو به بلینکن گفت هرگونه توافقی را که شامل پایان جنگ باشد، نمی‌پذیرد.

طبق گزارش این رسانه صهیونیستی، نتانیاهو به بلینکن گفته است که اگر حماس شرط پایان جنگ را رها نکند، توافقی حاصل نمی‌شود و ارتش رژیم صهیونیستی به رفح حمله خواهد کرد.

بلینکن پیش از این نیز با «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات آتش‌بس و توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

وزیر امور خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود برای پیگیری و بررسی مذاکرات آتش‌بس در غزه، سه‌شنبه شب وارد اراضی اشغالی فلسطین شد.

وزیر امورخارجه آمریکا از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه چندین بار به اراضی اشغالی سفر کرده است.

«عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به تحرکات واشنگتن در زمینه آتش‌بس در نوار غزه، دلیل این اقدامات را تحولات داخلی آمریکا و هراسی دانست که انقلاب دانشجویان به جان دولتمردان واشنگتن انداخته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بلینکن: اسرائیل هنوز جان غیرنظامیان رفح را تضمین نکرده است
  • نامه ۸۶ قانونگذار دموکرات به بایدن: اسراییل قوانین ما را نقض می‌کند
  • اردوغان: تجارت با اسرائیل را ندیده گرفتیم و این در را بستیم
  • این کشور همه فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد
  • ترکیه کلیه فعالیت‌های تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد
  • ابعاد رویکرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه
  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی
  • اسرائیل خطاب به آمریکا: حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • نتانیاهو خطاب به بلینکن: هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت
  • نتانیاهو خطاب به بلینکن : هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت