Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمود شیخ زین الدین، در آخرین مصاحبه خود به خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح های کلان ما با طرح های کلان وزارت علوم تفاوت دارد و حتما باید بهره بردار داشته باشد تا به تصویب معاونت علمی برسد.

وی با بیان اینکه اگر در این طرح های کلان بهره بردار مشارکت مالی داشته باشد شانس تصویب در معاونت علمی و فناوری بالاتر می رود، خاطر نشان کرد: در این طرح های کلان، قرار داد ۳ جانبه منعقد می شود تا در نهایت اجرای آن آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سابق نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: مجری، بهره بردار و معاونت علمی طرف های قرار داد این طرح های کلان هستند تا یک پروژه به نتیجه ملموس و قابل استفاده توسط صنایع مختلف تبدیل شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۰۳ طرح کلان درمعاونت علمی و فناوری به تصویب رسیده و ۱۰۰ طرح در حال اجراست، عنوان کرد: تولید رادیو داروها، طراحی و ساخت شناور تحقیقاتی خلیج فارس، تولید کاتالیست سنتز متانول، طراحی و ساخت شتابگر خطی، راه اندازی مرکز توالی یابی ژنوم ایران، طراحی و ساخت هواپیمای دوزیست، طراحی و ساخت بالگرد هشت نفره برخی از طرح های کلان ملی خاتمه یافته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هستند.

به گفته شیخ زین الدین ربات انسان نمای کوچک، رصدخانه ملی ایران، واکسن آنفولانزای فصلی انسانی، پروتز عصبی و اسکنر اشعه ایکس کامیونی از طرحهای کلان ملی فناوری در حال اجرا و یا منتظر صدور مجوز بکارگیری هستند.

به گزارش مهر، دکتر محمود شیخ زین الدین، معاون سابق نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بود. وی در تاریخ ۱۲ خرداد ۹۷ به دلیل بیماری ریوی و سکته قلبی به دیار باقی شتافت.

کد خبر 4320546 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح کلان ملی محمود شیخ زین الدین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوآوری تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سلول بنیادی امنیت اطلاعات فناوری نانو گوگل ایالات متحده آمریکا موبایل پهپاد هوش مصنوعی هکرها ناسا کاربران اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» که با حضور در ویراستی نوشت: «حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکوهای داخلی و موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است.

از اعضای کمیسیون حقوقی که با حضور کامل در جلسات فشرده، سند را بررسی و تصویب نمودند متشکرم. این حرکت با فتوای محکم رهبرانقلاب آغاز و باهمت دولت و پیگیری مجلس به نتیجه خواهد رسید.»

             

گفتنی است روز گذشته وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضائی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید. این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است این لایحه بعد از تصویب در هیئت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب طرح جامع اولین شهرک مسکونی دولتی فارس
  • ساخت آشپزخانه‌ به سبک مجلات دکوراسیون با هوش مصنوعی!
  • میدان ونک سه طبقه می شود + جزئیات
  • جزئیات جدید از ۳ طبقه کردن میدان ونک
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • جزئیات جدید از پروژه ۳ طبقه کردن میدان ونک تهران
  • جزئیات جدید از ۳ طبقه کردن میدان ونک اعلام شد
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود