Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک ترابی در گفتگو با خبرنگار مهر از آزادی 19 زندانی جرائم غیرعمد از زندان های کرمانشاه طی ماه مبارک رمضان به کمک خیرین خبر داد.

وی مبلغ کمک جمع آوری شده را بالغ بر 2 میلیارد و 350 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: با کمک خیران 19 زندانی مرد که به خاطر جرائم غیرعمد در زندان بودند آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه کرمانشاه همچنین مبلغ اخذ گذشت از شکات را 7 میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در مجموع 2 میلیارد و 100 میلیون ریال از سوی ستاد دیه از محل کمک های جمع آوری شده برای آزادی این زندانیان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4322702

منبع: مهر

کلیدواژه: آزادی زندانیان خبرگزاری مهر کرمانشاه راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان مشهد عید سعید فطر شهرکرد ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس شیراز یاسوج خرم آباد نماز عید سعید فطر سانحه تصادف استانداری کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

کهربایی  با اشاره به برگزاری جشن گلریزان گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از خیران و نیکوکاران در این آیین حضور داشتند.

وی با اشاره به وجود ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان گرمسار ادامه داد: ۳۷۰ میلیارد ریال برای آزادی این زندانیان نیاز است.

مدیرکل زندان‌های سمنان بیان کرد: کمک خیران، تامین ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال و بخشش طرفین در ۱۴۰۲ به آزادی ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد گرمسار با مجموع بدهی بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال منجر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی