Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه شرکت اتوبوسرانی مدام در معرض مشکلات اجتماعی قرار دارد گفت: باید اختیارات این شرکت به طور کامل به شهرداری تهران تفویض شود.

به گزارش ایسنا، محسن پورسیدآقایی در جریان مجمع شرکت واحد اتوبوسرانی که امروز یکشنبه در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر تهران قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره تفویض اختیارات شرکت اتوبوسرانی شهرداری تهران، گفت: اتوبوسرانی به صورت دائم در معرض مشکلات اجتماعی قرار دارد. اگر بنا است اقداماتی در خصوص بهبود سیستم حمل و نقل عمومی انجام دهیم باید تفویض اختیارات به صورت کامل انجام شود و تمام اختیارات شرکت اتوبوسرانی در اختیار شهرداری قرار گیرد.

وی افزود: اساسنامه کنونی اتوبوسرانی مصوب مجلس است لذا تغییر در قوانین باید با تغییر در منشأ صدور قوانین انجام شود. می‌توانیم شرکت اتوبوسرانی جدیدی ایجاد کنیم که تحت نظر شهرداری باشد و شرکت اتوبوسرانی قبلی را منحل کنیم. اجازه انحلال این شرکت در قانون وجود دارد.

وی تاکید کرد: اگر اختیارات را به صورت کامل به شهرداری واگذار نکنیم مدیران شرکت اتوبوسرانی به راحتی می‌توانند از دستورات شهردار سرباز زنند و هیچ تبعیتی از مجموعه شهرداری نداشته باشند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این جلسه مرتضی الویری در خصوص ارائه اساسنامه شرکت اتوبوسرانی به شورای اسلامی شهر تهران گفت: طبق مصوبه شورا شهرداری مکلف بوده تا پایان سال 1396 اساسنامه جدید شرکت اتوبوسرانی را جهت تصویب و طی مراحل قانونی به شورا ارائه دهد که این کار انجام نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اتوبوسراني شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به شهروندان در شب قدر

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)، از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت‌کنندگان در مراسم لیالی قدر، خبر داد.

اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال شرکت‌کنندگان در مراسم شب‌های قدر که در تاریخ‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین ماه در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود، در پایان مراسم نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی از مبادی و مسیرهای مشخص شده به شرح ذیل، اقدام می‌کند:

مبدا: میدان هادی ساعی - خیابان مدرس مسیر: خانی‌آباد نو - نازی آباد - میدان راه آهن

مبدا: خیابان فداییان اسلام -روبروی بیمارستان فیروزآبادی مسیر: دولت آباد- سیزده آبان- میدان شوش-میدان خراسان- خاوران-شهرک نظامی-زمان آباد

مبدا: ضلع شمالی حرم - خیابان فداییان اسلام -روبروی بیمارستان فیروزآبادی مسیر: دولت آباد- سیزده آبان- میدان شوش-میدان خراسان- خاوران-شهرک نظامی-زمان آباد

مبدا: ضلع جنوبی حرم- میدان سلمان فارسی- خیابان زهره وند مسیر: کهریزک- باقر شهر

مبدا: گردشی مترو شهرری مسیر: مترو شهرری- میدان هادی ساعی

کد خبر 6063665

دیگر خبرها

  • نفر سوم از آخر در انتخابات مجلس در تهران: ناراحت شدم | رای من ۳۸ تا شد | می‌خواستم مشارکت را بالا ببرم!
  • جزییات خدمت رسانی مترو و اتوبوسرانی پایتخت در شب قدر
  • خدمات رسانی مترو و اتوبوسرانی پایتخت در شب قدر
  • ۳۸ رأی در انتخابات مجلس بدست آوردم؛ ناراحت شدم
  • برنامه‌های ویژه اتوبوسرانی تهران برای شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • خدمات‌رسانی ویژه اتوبوسرانی در شب های قدر
  • خدمات‌رسانی اتوبوسرانی تهران در شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به شهروندان در شب قدر
  • تغییر جدید در خط ۴۰ اتوبوسرانی اصفهان
  • خدمات‌رسانی اتوبوسرانی پایتخت برای مراسم شب‌های قدر