Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش «پارسینه»، نستور رورول، وزیر کشور ونزوئلا اعلام کرد حادثه‌ای اندوهناک در کلوب شبانه "لوس کوتوروس" در کاراکاس اتفاق افتاده و بیش از ۱۷ نوجوان در ازدحامی که بوجود آمده بود زیر دست و پا و بر اثر شکستگی استخوان و خونریزی داخلی کشته شده‌اند.

پیش از انفجار گاز اشک‌آور، یک درگیری میان جوانان رخ داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته این مقام ونزوئلایی، بیش از ۵۰۰ نوجوان پس از انفجار گاز اشک‌آور وحشت‌زده اقدام به فرار از محل حادثه را کردند، اما ازدحام آن قدر زیاد بوده که ۱۷ تن از آنان جان خود را از دست دادند. هشت تن از کشته‌شدگان هنوز به سن قانونی نرسیده بودند. شش تن دیگر نیز زخمی شدند که جراحت یکی از آنان شدید است.

تاکنون هفت تن از افراد مظنون از جمله صاحب کلوب شبانه دستگیر شده اند. به گفته وزیر کشور ونزوئلا افراد دستگیر شده به وظایف خود درست عمل نکرده‌اند و جلوی ورود مواد آتش‌زا به درون کلوب را نگرفته‌اند. این کلوب شبانه موقتا بسته شده است.

پیش از آغاز نزاع در کلوب، تعداد زیادی از دانشجویان برای جشن پایان تحصیلی در کلوب حضور داشتند. کلوب شبانه در محله "پارایسو" در جنوب غربی کاراکاس واقع شده و اغلب مشتریان آن اکوادوری هستند.

کاراکاس خطرناک‌ترین شهر جهان

این اولین بار نیست که در ونزوئلا فرار از آتش‌سوزی و ازدحام جمعیت سبب کشته شدن افراد می‌شود.

پیش از این در اواخر سال ۲۰۰۲ نیز در اثر آتش‌سوزی در یک کلوب شبانه ۵۰ نفر جان خود را از دست دادند. در این حادثه خروجی‌های اضطراری بسته بودند.

کاراکاس پایتخت ونزوئلا یکی از خشونت‌بارترین شهر‌های جهان است. با ۱۱۱ کشته از هر ۱۰۰ هزار نفر، شهر کاراکاس خطرناک‌ترین شهر جهان در خارج از مناطق جنگی شناخته می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ونزوئلا کلوپ شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران

حسن اسماعیلی مدیر غله و خدمات بازرگانی شهرستان دهلران اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روزی انجام می‌دهند.

وی تشریح کرد: ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام کار نظارت بر روند خرید را به صورت حضوری انجام می‌دهند.

اسماعیلی تصریح کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ماجرای "ترور رامین یکتاپرست، شهروند ایرانی" چیست؟
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست