Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@04:17:42 GMT

طرفداران اصلاحاتی روحانی به منتقدان وی بدل شده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۱۶۷۷۶

طرفداران اصلاحاتی روحانی به منتقدان وی بدل شده‌اند

نماینده مردم خمینی شهر گفت: جریان اصلاحات تصمیم دارند روحانی را قربانی کنند تا شاید با تبری از اقدامات و ناکارآمدی‌های دولت یازدهم و دوازدهم در انتخابات 1400 نتیجه بگیرند.

محمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره طرح مباحثی مبنی بر تحت فشار قرار دادن روحانی از سوی جریان‌های مخالفت برای استعفا، اظهار کرد: چنین فشارهایی از ناحیه طرفداران دولت صورت می‌گیرد؛ چرا که با وضعیت کنونی اقتصاد و معیشت اینها به این نتیجه رسیده‌اند که انتخابات 1400 را از دست خواهند داد؛ به همین دلیل تصمیم دارند روحانی را قربانی کنند تا شاید با تبری از اقدامات و ناکارآمدی‌های دولت یازدهم و دوازدهم در انتخابات آینده نتیجه بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: آنهایی که در انتخابات 96 از ریاست جمهوری روحانی حمایت کردند، نمی‌خواهند عواقب آن را بپذیرند، تصریح کرد: در جریان افطاری رئیس جمهور همه دیدند که سلبریتی‌ها و حامیان انتخاباتی روحانی دعوت وی را رد کردند.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: ما از همان ابتدا می‌دانستیم روحانی مرد این کار نیست؛ اما این مسأله امروز برای همه ثابت شده است و طرفداران اصلاحاتی رئیس جمهور اکنون به منتقدان وی بدل شده‌اند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس درباره طرح عدم کفایت رئیس جمهور خاطرنشان کرد: طرح عدم کفایت رئیس جمهور در مجلس رای نمی‌آورد. چرا که کسانی‌ که نگذارند مجلس از رئیس جمهور در راستای اصلاح امور سوال شود، آیا اجازه بررسی عدم کفایت را خواهند داد؟

به گزارش آنا، سیاست نخ نما شده اصلاح طلبان گویی باز هم هوای عبور دارد آن هم عبور از روحانی، پروژه‌ای که قرار است نام منتقدان و مخالفان دولت دوازدهم را یدک بکشد و توپ اعتراضات و نابسامانی اوضاع و احوال مملکت را در زمین اصولگرایان بیاندازد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به لزوم وحدت و همدلی میان مسئولان و نمایندگان استان گفت: پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان هستیم.

ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در نخستین گفت‌وگوی ویژه خبری خود در شبکه لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان در حوزه آب، خاک، کشاورزی، معادن، گیاهان دارویی، آبزی‌پروری و گردشگری گفت: متاسفانه این استان متناسب با ظرفیت‌ها رشد نکرده و باید با نگاه ویژه و تلاش برای رفع مشکلات و توسعه آن گام برداریم.

استاندار لرستان توجه به جهش تولید و حرکت در مسیر آن را از اولویت‌های نظام عنوان کرد و افزود: پیگیر مصوبات سفر رئیس جمهور و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان هستم.

وی با اشاره به بازدیدهای مختلف خود از طرح‌های شهری، اقتصادی و زیر ساختی گفت: در این مدت از هتل صخره‌ای خرم‌آباد، برج‌های دوقلو، راه آهن دورود – خرم آباد، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، کشت و صنعت فجر صفای خرم‌آباد، ماشین‌سازی، پارسیلون بازدید کرده و پیگیری‌های لازم درباره وضعیت ساخت و تکمیل آنها از طریق ارتباط با مسئولان مربوطه انجام شده است.

شفقت گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی مسئولان و نمایندگان مردم بتوانیم مسائل و مشکلات استان را مرتفع کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی اشاره کرد و گفت: همه نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون و صرفه‌جویی در تبلیغات توصیه می‌کنم.

 استاندار لرستان از همه کسانی که در مرحله اول انتخابات پذیرفته نشده بودند خواست نظرات و پیشنهادهای خود را درباره توسعه و پیشرفت تولید در استان به فرمانداران تحویل دهند تا با جمع‌بندی نظرات در راستای رشد استان از آنها استفاده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات