Web Analytics Made Easy - Statcounter

با جمع‌آوری تابلوی منصوب بر بام یکی از شعب بانک صادرات، طرح جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز بانک‌ها و موسسات مالی مشهد کلید خورد.

به گزارش ایمنا، براساس ماده 55 و 92 قانون شهرداری‌ها، ساماندهی، اصلاح و جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی و معرف کاربری صنوف مختلف از سال 94 در دستور کار این سازمان قرار گرفته ‌است.

به گفته بهروز کیانی، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفته است نصب تابلوهای تبلیغاتی و معرف کاربری بر پشت‌بام ساختمان‌ها با اشکال و ابعاد مختلف آشفتگی‌های بصری زیادی به وجود آورده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او از دو سال گذشته در خصوص جمع‌آوری این تابلوها به بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری تذکر داده شده اما هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفت.

شهرداری مشهد، به عنوان اولین گام تابلو منصوب بر پشت بام بانک صادرات واقع در بولوار وکیل‌آباد را با اخذ حکم قضایی جمع‌آوری کرد و دیگر تابلوهای غیرمجاز بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری با توجه به برنامه‌ زمان‌بندی جمع‌آوری خواهد شد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تابلوهای شهری شهرداری مشهد اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز مشهد، موضوع در دستور قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو اقدام به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز می‌کرد که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی ۶ هزار عدد انواع قرص و ۲۱ هزار و ۵۰۰ سی سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

وی بیان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضائی تا اطلاع ثانوی مهر و موم شد و فرد متخلف روانه دادسرا شد.

کد خبر 6086944

دیگر خبرها

  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه
  • وام خرید خودرو؛ شرایط جدید و مبلغ وام خودرو بانک‌ها اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!