Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کاشان- ايرنا- فرماندار اردستان از کاهش 25 درصدي اعتبارات تملک دارايي هاي سال 1397 اين شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حميدرضا تاملي روز يکشنبه در جلسه کميته برنامه ريزي اردستان گفت: اعتبارات تملک دارايي شهرستان براي سال جاري بيش از 160 ميليارد ريال تعيين شده که اين مبلغ سال گذشته افزون بر 210 ميليارد ريال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: تخصيص اعتبار سال جاري بر مبناي راهبرد کلان اردستان در زمينه تثبيت و افزايش جمعيت مي باشد که در اين راستا توجه به مساله آب آشاميدني، کشاورزي، اقتصاد، مديريت چرخه آب و جلوگيري از خسارت سيل به قنات ها و جاده ها در اولويت است.
فرماندار اردستان بيان کرد: برخي دستگاه ها با تاسف هنوز نتوانستند اعتبارهاي سال گذشته را جذب کنند و اوراق پيش بيني شده در شهرستان نيز چندان مورد استقبال قرار نگرفته است.
او اضافه کرد: بايد تلاش شود تا رديف هاي بودجه ملي در زمينه طرح هاي آبرساني و ديگر طرح هاي بزرگ مانند راه به کمک شهرستان اردستان بيايد.
تاملي عنوان کرد: نزديک به 100 روستاي اردستان هم اکنون با تانکر آبرساني مي شود که اين شرايط زيبنده نيست و نياز به احداث مجتمع آبرساني در اين شهرستان احساس مي شود.
نماينده اردستان در مجلس شوراي اسلامي نيز در ادامه گفت: وضعيت اعتباري کشور در شرايط کنوني مناسب نبوده و اين روش اختصاص بودجه و تخصيص با نيازهاي شهرستان تناسب ندارد.
حجت الاسلام سيد صادق طباطبائي نژاد بدون اشاره به اقدام هاي صورت گرفته در مجلس براي تمهيد شرايط بهتري در تخصيص اعتبارات همسو با نيازهاي اردستان در هنگام تهيه و تصويب بودجه سال 1397 افزود: مسئولان بايد با روحيه انقلابي، جهادي و بسيجي کار کنند و پيگير امور مربوط به جذب اعتبارات دستگاه ها در شهرستان باشند.
وي اضافه کرد: سال گذشته افزون بر 600 ميليارد ريال دستور تخصيص اعتبار از سوي مسئولان کشوري گرفته شد که تا کنون نزديک به 50 درصد آن وصول شده که مربوط به بخش هاي راه، بهداشت و کشاورزي بود.
نماينده اردستان بيان کرد: نزديک به 2 هزار کيلومتر جاده همسنگ و 50 رشته قنات در اردستان وجود دارد که در نتيجه جاري شدن سيلاب در فصل بهار خسارت ديد و بايد مرمت و آسفالت شود.
اردستان با جمعيت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کيلومتري شمال شرقي اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید

رئیس کل بانک مرکزی با اعلام کاهش نرخ رشد نقدینگی به ۲۳ درصد در ماه فروردین گفت: بر اساس این گزارش نرخ رشد پول که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا شانزدهم فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا فرزین امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جلسه هیئت دولت اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های تهیه شده نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است.

وی افزود: براساس این گزارش نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا شانزدهم فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

رئیس کل بانک مرکزی عنوان کرد: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر کاهش انتظارات تورمی است، همچنین در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

کد خبر 750925

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی
  • فرزین: دارایی‌های ارزی افزایش و انتظارات تورمی کم شد
  • فرزین: دارایی‌های ارزی افزایش و انتطارات تورمی کم شد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت