Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار قم گفت: برای توسعه پایدار اشتغال روستایی ۲۰۲ میلیارد تومان تسهیلات به استان قم اختصاص داده‌شده است. ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ استانها قم نظرات

مهرداد غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اهمیت اشتغال و توسعه اقتصادی پایدار در استان قم اظهار داشت: آن چیزی که می‌تواند روند توسعه اقتصادی در استان را بهبود ببخشد ایجاد اشتغال پایدار و متناسب با نیازهای قم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تسهیلات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری با استفاده از صندوق توسعه ملی افزود: برای توسعه پایدار اشتغال روستایی 202 میلیارد تومان تسهیلات به استان قم اختصاص داده‌شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم با تأکید بر نحوه پرداخت تسهیلات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری با استفاده از صندوق توسعه ملی گفت: باید در مرحله نخست یک‌سوم از این تسهیلات به میزان 70 میلیارد تومان پرداخت شود که تمام اعتبارات لازم نیز تأمین و برای پرداخت به 4 بانک استانی ابلاغ‌شده است.

غضنفری با اشاره به روند پرداخت تسهیلات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری با استفاده از صندوق توسعه ملی عنوان کرد: برای پرداخت این تسهیلات دستگاه‌های اجرایی باید طرح‌های موردنظر را به کمیته فنی معرفی کنند تا پس از تأیید در این کمیته برای پرداخت نهایی به بانک‌های عامل معرفی شوند.

وی طرح‌های معرفی‌شده استان برای دریافت تسهیلات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری با استفاده از صندوق توسعه ملی را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: خوشبختانه برای این 70 میلیارد تومان اعتبار اولیه، بیش از 70 میلیارد تومان طرح به دبیرخانه در سه بخش کشاورزی، گردشگری و صنعت و معدن ارسال‌شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم گفت: متأسفانه روند پرداخت بانک‌های استان کند و در حد قابل قبولی نیست درحالی‌که فرجه و زمان پرداختی این تسهیلات اندک بوده و باید تا پایان تیرماه سال جاری تمام این سهم جذب شود.

غضنفری با اشاره به‌اضافه شدن دستگاه‌های استانی برای دریافت تسهیلات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری با استفاده از صندوق توسعه ملی تأکید کرد: برای جذب کامل این تسهیلات چند دستگاه جدید به ظرفیت‌های استانی اضافه‌شده که باید تا پایان خردادماه سال جاری طرح‌های حوزه عمل خود را به دبیرخانه و کمیته فنی ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: نخستین مرحله ارزیابی از بانک‌های استان صورت گرفته و عملکرد آن‌ها به مرکز ابلاغ‌شده است، اگر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان در جذب سهمیه‌های ابلاغی تعهد و عملکرد لازم را نداشته باشند مورد برخورد قرارگرفته و در ادامه همکاری و تعامل طرفین تجدیدنظرهایی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی