Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد هادی نودهی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به همت اداره تبلیغات اسلامی و همکاری هیئت امناء مساجد شهرستان درمیان، جلسات تفسیر قرآن کریم هر روز بعد از نماز ظهر و عصر در طول ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی بیان کرد: در مجموع در ایام ماه مبارک رمضان امسال بالغ بر ۴۰ جلسه تفسیر قرآن در سطح مساحد این شهرستان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی درمیان همچنین از اعزامَ ۵۰ مبلغ همزمان با ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: یشتر این مبلغین اعزامی از حوزه‌های علمیه قم و مشهد بودند.

حجت‌الاسلام نودهی برگزاری حلقه‌های معرفتی، برپایی محافل تفسیر و قرائت قرآن، اقامه سه وعده نماز جماعت، برپایی مجالس دعا و سخنرانی، تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی‌فقیه در جامعه و بیان سیره عملی و فضایل حضرت علی (ع) و امام حسن مجتبی (ع) را از جمله برنامه‌های این روحانیون عنوان کرد.

وی با اشاره به نقش تأثیر گذار روحانیون در کاهش آسیب های اجتماعی، عنوان داشت: روحانیون وظیفه سنگینی در جامعه بر عهده دارند و باید از فرصت هایی همچون ماه مبارک رمضان در جهت کاهش آسیب های اجتماعی نهایت استفاده را ببرند.

کد خبر 4322768

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان درمیان ماه مبارك رمضان راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان عید سعید فطر مشهد ماه مبارك رمضان شهرکرد روز جهانی قدس شیراز یاسوج خرم آباد نماز عید سعید فطر سانحه تصادف صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن

مرجع تقلید شیعیان گفت: توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با آیت الله نوری همدانی مرجع شیعیان جهان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر توجه به وضعیت درسی طلاب گفت:  توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. 

در ابتدای این دیدار آیت الله اعرافی گزارشی از وضعیت حوزه علمیه ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران