Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی در حکمی دکتر رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت را به عنوان دبیر و عضو ستاد راهبری برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع منصوب کرد.

دکتر هاشمی همچنین در احکام جداگانه ای، دکتر صدرالسادات معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر جان بابایی معاون درمان، دکتر اصغری معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو، دکتر حقدوست معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی، مهندس موهبتی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت، دکتر ایمانیه مشاور وزیر در امور دانشگاه ها، دکتر امامی رضوی دبیر دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی، دکتر اولیایی‌منش دبیر و رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت و دکتر شریعتی، رئیس مرکز مدیریت شبکه را به عنوان اعضای این ستاد منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این احکام بدین شرح است:
جناب آقای دکتر علیرضا رئیسی، معاون محترم بهداشت
جناب آقای دکتر صدرالسادات، معاون محترم توسعه مدیریت و منابع
جناب آقای دکتر قاسم جان بابایی، معاون محترم درمان
جناب آقای دکتر اصغری، معاون محترم وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو
جناب آقای دکتر علی اکبر حقدوست، معاون محترم برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی
جناب آقای مهندس موهبتی، مدیر عامل محترم سازمان بیمه سلامت
جناب آقای دکتر محمدهادی ایمانیه، مشاور محترم وزیر در امور دانشگاه‌ها
جناب آقای دکتر امامی رضوی، دبیر محترم دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی
جناب آقای دکتر اولیایی‌منش، دبیر و رئیس محترم دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت
جناب آقای دکتر محمد شریعتی، رئیس محترم مرکز مدیریت شبکه
با عنایت به بند (الف) ماده ۷۴ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خصوص اجرای قانون با اولویت شروع برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع و لزوم تشکیل ستاد راهبری برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع، بدین وسیله نظر به دانش، سوابق و توانایی‌های جناب عالی به عنوان دبیر، عضو ستاد راهبری برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع منصوب می‌شوید.
امید است در سایه پروردگار و بهره گیری از دانش و خرد جمعی در راستای ارتقای هر چه بیشتر کیفیت ارائه خدمات سلامت در کشور همت لازم را مبذول فرمایید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: انتصاب پزشک خانواده نظام ارجاع وزارت بهداشت دکتر قاضی زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۷۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد

یکی از برجسته‌ترین و باسابقه‌ترین مربیان و کارشناسان والیبال ایران ایران، مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی عضو هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود. 

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و  وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه  را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • خانواده نقش قابل‌توجهی در سلامت روان افراد ایفا می‌کند
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • اتصال بیرجند و طبس به طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود