Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@07:02:41 GMT

سوتی عجیب و حاشیه‌ساز مهران مدیری در برنامه خندوانه!

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۱۷۷۳۳

سوتی عجیب و حاشیه‌ساز مهران مدیری در برنامه خندوانه!

رکنا: گاف عجیب مهران مدیری در برنامه خندوانه با واکنش مجتبی یاسینی همراه شد.

مجتبی یاسینی کارگردان، نویسنده و تهیه کننده سینما Cinema و تلویزیون که کارنامه پرباری دارد و فیلم هایی مثل «حکایت ها» ؛ «لحظه های آشنا» ؛ «آوای بی صدا» و... در کارنامه هنری خود دارد، مدتی است که از فضای هنر Art فاصله گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاسینی بازیگران زیادی مثل مهران مدیری؛ عبدالرضا اکبری و...را به تلوزیون وارد و معرفی کرده است.

در اتفاقی جالب در برنامه شب گذشته «خندوانه» وقتی رامبد جوان از مهران مدیری درباره نحوه ورودش به تلویزیون سوال پرسید؛ مدیری در کمال ناباوری از اسم یاسینی به عنوان زنده‌یاد نام برد!

مجتبی یاسینی در گفتگو با خبرنگار «صبا» گفت: از دیشب خیلی از دوستان با من تماس گرفتند و در خواست یک صحبت از طرف من برای این حرف مهران‌مدیری داشتند ولی من صحبت خاصی ندارم جز این که بگویم آقای مدیری من زنده ام.

یاسینی در ادامه در مورد علت دوری خود از هنر گفت: فضای تلویزیون به صورتی بود که تصمیم گرفتم مدتی کار نکنم ولی در حال حاضر چند پروژه در دست دارم که انشالله با یکی از آنها دوباره به عرصه هنر باز می‌گردم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت سینما Cinema فیلم هنر Art رامبد جوان مهران مدیری مهران مدیری عجیب برنامه خندوانه اتفاقی واکنش عکس حوادث دختر فیلم مرد من لباس زندگی ایران پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری + ویدئو | هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟!

به گزارش همشهری آنلاین، مهران مدیری در دور جدید برنامه اسکار، سوالی را درباره مقایسه قیمت برخی اقلام از جمله پیاز، پژو۲۰۶، چیپس، جوراب نانو و آپارتمان با مهمانانش مطرح کرد که توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و در شبکه های مجازی دست به دست شد.

توصیف خنده دار یوسف تیموری از مهران مدیری + فیلم | سکانس پربازدید اسکار

کد خبر 846565 برچسب‌ها خبر مهم مهران مدیری سینمای ایران نمايش خانگي

دیگر خبرها