Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:در پی افزایش حیرت آور قیمت برخی کالاها در کشور، کمپینی در فضای مجازی در حال شکل گیری است که در آن از مردم تقاضا می شود به مدت یک ماه، از خرید هرآنچه گران می شود به ویژه طلا و خودرو خودداری کنند.


به گزارش خرداد، علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستا گرم از مردم درخواست کرد تا به مدت یک ماه خودرو، طلا و هر چیز گرانی که در بازار فروخته می‌شود را تحریم کنند و نخرند تا این حباب افزایش قیمت که عده ای سودجو به وجود آورده ا‌ند از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است در ماه های گذشته قیمت سکه بهار آزادی با افزایشی خیره کننده از مرز 2.5 میلیون تومان نیز عبور کرد. همچنین قیمت خودروها وارداتی با افزایش غیرمنتظره ای مواجه شد و در پی آن خودروهای داخلی نیز گران تر شدند.
همچنین با وجود تک نرخی شدن قیمت دلار، عدم تخصیص ارز لازم به همه حوزه ها، باعث شده تا همچنان بازار سیاه ارز رواج داشته باشد.
تکمیلی/ کمپین در حال ترند شدن است
 کمپین «#من_نمیخرم» در فضای مجازی در حال ترند شدن است
تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی در اینستاگرام و توییتر با قرار دادن تصاویری در صفحات خود اعلام کردند که تا یک ماه طلا، اتومبیل و اجناسی که ناعادلانه گران شده اند را خریداری نمی کنند تا سودجویان مجبور به عقب نشینی شوند.
پیوستن کاربران به این کمپین در حال افزایش است و هرلحظه به تعداد کسانی که در این کمپین شرکت کرده اند افزوده می شود. برچسب ها: ترند ، علی کریمی ، گرانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترند علی کریمی گرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته