Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:09:06 GMT

نرخ اقامت در هتل‌ آپارتمان‌ها 6 سال است که گران نشده

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۱۷۹۵۹

نرخ اقامت در هتل‌ آپارتمان‌ها 6 سال است که گران نشده

نایب رییس اتحادیه هتل‌ آپارتمان‌داران مشهد در خصوص نرخ اقامت گفت: نرخ هتل‌ آپارتمان‌های مشهد 6 سال است که افزایش نیافته و در حال حاضر نیز افزایش نمی‌یابد. 

مهدی آجیلیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ایام تعطیلات عید فطر امسال فقط 50 درصد ظرفیت هتل‌ آپارتمان‌های مشهد اشغال شد و به دلیل کوتاه بودن فاصله تعطیلات 14 خرداد با عید فطر، امسال با کاهش 40 درصدی اقامت در تعطیلات عید سعید فطر در بخش هتل‌آپارتمان‌ها مواجه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس اتحادیه هتل‌ آپارتمان‌داران مشهد خاطرنشان کرد: میزان اشغال واحدهای اقامتی همزمان با تعطیلات 14 خرداد و شب‌های قدر به 95 درصد رسید که این میزان در کاهش سطح اشغال واحدهای اقامتی طی چند روز گذشته موثر بود.

وی گفت: ورود و اقامت زائران عرب‌زبان از کشورهای حاشیه خلیج فارس طی سال‌های اخیر کاهش یافته است و عمده زائران عرب‌زبانی که اکنون به مشهد سفر می‌کنند زائران عراقی هستند که عمدتا تمایل دارند در منازل شخصی و واحدهای اقامتی غیررسمی اسکان یابند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام هتل آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت

احمد کاظمی مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مسافران نوروزی در تعطیلات عید امسال در۸۳۲ اتاق این مجموعه اقامت داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مجموعه اقامتی و آب درمانی این شهرستان دارای استخر آبگرم، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی کودکان و سالن همایشی با ظرفیت ۷۰ نفر است.

کاظمی، تجهیز ویلاهای مجموعه به حوضچه خصوصی آب گرم و بهره مندی مسافران از یک سانس خصوصی آبگرم را از ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هتل جهانگردی آبگرم محلات در کنار چشمه آبگرم این شهرستان واقع شده است که ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود.

کاظمی توضیح داد: آب حوضچه‌ها و استخرهای مجموعه با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد دارای خواص بی‌شمار درمانی است که می‌توان به بی‌رنگ و بی‌بو بودن آن اشاره کرد.

وی افزود: املاح موجود در آب گرم محلات دارای کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ید هستند که برای درمان بیماری‌های عصبی و مفصلی مانند روماتیسم و سیاتیکی‌های عصبی و عضلانی و همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی قارچی و رفع بیماری‌های ریوی مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • 200 روز جنگ اسرائیل در غزه ؛ جهان شکست خورد
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی