Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@20:22:37 GMT

آزادی 19 زندانی جرائم غیرعمد در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۱۷۹۶۰

آزادی 19 زندانی جرائم غیرعمد در کرمانشاه

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه از آزادی 19 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد زندان های کرمانشاه طی ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

بابک ترابی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: از محل کمک های خیرین و گذشت برخی شکات، رمضان امسال 19 زندانی جرائم غیرعمد که همگی مرد بودند، از زندان های کرمانشاه آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه میزان مبلغ گذشت شکات را 780 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: برای آزادی این 19 زندانی 210 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: زندانیان آزاد شده بدهکاران مالی غیرکلاهبرداری، مهریه و نفقه بوده اند.

ترابی با اشاره به برگزاری مراسم گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد درکرمانشاه طی ماه رمضان، اظهار کرد: مجموعا در این ماه توانستیم 235 میلیون تومان کمک های مردمی را جمع آوری کنیم.

ترابی خاطرنشان کرد: ستاد دیه کشور نیز قول مبلغ 230 میلیون تومان کمک به ستاد دیه استان را داده که پس از انجام فرآیندهای اداری این مبلغ به حساب ستاد دیه کرمانشاه واریز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام زندانیان جرائم غیرعمد كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات سه محکوم مالی با کمک خیر ناشناس در شادگان

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید نادر شبیبی گفت: در آخرین روز‌های سال گذشته، یک خیر ناشناس با پرداخت مبلغ بدهی سه نفر از محکومان جرائم مالی غیرعمد، موجب آزادی آنان شد.

وی با بیان اینکه مبلغ این بدهی حدود ۸۶ میلیون تومان بوده است، افزود: خیرین و مصلحین نقش مهمی ایجاد صلح و سازش در اختلافات، اخذ گذشت از شکات و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی دارند و این مشارکت مردمی ارزش زیادی در جامعه اسلامی دارد.

دادگستری خوزستان تلاش دارد تا در قالب پویش‌های مختلف و یا با استفاده از ظرفیت بزرگان طوایف از ورود افراد بیشتر به زندان‌های استان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • آزادی ۳۱۸ مددجوی جرائم غیر عمد از زندان های کرمان
  • ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی
  • آزادی هفت زندانی جرائم غیرعمد به همت خیرین بافقی
  • گلریزان مهریزی‌ها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  •   آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • نجات سه محکوم مالی با کمک خیر ناشناس در شادگان
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند