Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- ارتباط تلفنی مرکزهای مخابراتی اشرفی اصفهانی، سیزده آبان، سلمان فارسی و شهید توکلی تهران برای انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابلی از فردا (دوشنبه) مختل می شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مخابرات منطقه تهران، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات اشرفی اصفهانی با پیش شماره های 3305، 3310و 3316 تا 3319 در محدوده خیابان های شهید شهرابی، بلوار ابوذر، شهید برادران افراسیابی، شهید شهروری مختل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مرکز مخابرات سیزده آبان با پیش شماره های 5500 تا 5503، 5550 تا 5554، 5544 و 5510 در محدوده خیابان های شهید غلام حقی، گلستان، میعاد شمالی، میدان مرکزی میوه و تره باراختلال ایجاد می شود.
در مرکز مخابرات سلمان فارسی با پیش شماره های 2206 تا 2209، 2234 تا 2238، 2211 تا 2214، 2674، 2676، 2635 و 2641 در محدوده خیابان های سرو غربی، ریاضی، بخشایش به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.
ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید توکلی از ساعت 24 به مدت 4 ساعت مختل می شود.
در عملیات کابل برگردان، کابل های قدیمی و مسی با فیبر نوری تعویض می شود.
انتقال داده با سرعت بیشتر، قیمت ارزان تر، ظرفیت بالاتر، جلوگیری از تداخل هنگام عبور سیگنال های الکتریکی، مصرف پایین برق و پایداری شبکه از مزیت های کابل های فیبرنوری نسبت به کابل های مسی است.
البته کابل برگردان همیشه به معنی تعویض کابل ها نیست، بلکه به مجموعه تغییرات روی بستر مخابراتی نیز است که سبب قطع ارتباط مشترک شود می شود.
تازه ترین گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نشان می دهد شمار خطوط تلفن ثابت دایری کشور در پایان سال 1396 به 30 میلیون و 944 هزار و 169 مورد رسید.
اقتصام*2078*2025

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اختلال در ارتباط منطقه تهران مركز مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: برداشت گندم از ۴۱ هزار هکتار از مزارع کازرون از فردا دهم  اردیبهشت آغاز می شود  و تا آخر خرداد.

حمید رشیدی با بیان اینکه  ۱۰ هزار هکتار از مزارع گندم این شهرستان آبی و مابقی دیم است افزود: پیش بینی می‌شود حدود ۵۰ هزار تن گندم از این مزارع تولید شود.

وی بیان کرد: با توجه به خشکسالی، کاهش بارندگی و کاهش کیفیت و میزان آب‌های سطحی، نسبت به  پارسال،  ۵۰ درصد کاهش عملکرد داشته ایم.
رشیدی گفت: کریم، دهدشت، قابوس، کوهدشت، ساورز و ارقام آبی سیروان، برات، آران، تیرگان، طلایی و سارنگ از ارقام گندم کشت شده در این شهرستان است.
وی افزود: شرکت غله و تعاون روستایی کازرون به عنوان مباشر ، مسئولیت خرید تضمینی گندم را با قیمت مصوب پایه ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان با توجه به شرایط اُفت بر عهده دارد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: پنج مرکز خرید و سیلوی شهرستان کازرون آماده خرید گندم از کشاورزان است.
شهرستان کازرون در غرب فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان