Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@16:33:31 GMT

خسارت سیل به روستاهای بخش ارس پلدشت

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۱۸۵۳۰



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی ،عبدالله نژاد فرماندار شهرستان پلدشت گفت بر اثر جاری شدن سیل  در روستای تره میش بخش ارس این شهرستان 1200 راس دام سبک تلف شدند    او با اعلام اینکه براثر جاری شدن سیل به چند واحد مسکونی و معابر و جاده ها هم خسارت وارد شد گفت : خسارت وارده حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خسارت مسکونی پلدشت ارومیه اذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی در روستاهای کاخک نخواهیم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، هادی محمدپور در همایش شوراهای اسلامی روستاهای بخش کاخک گناباد شامگاه یکشنبه ضمن تاکید بر اینکه اولویت ما توسعه روستایی است، اظهار کرد: اقدامات خوبی در بخش کاخک اتفاق افتاده است و آن چیزی که به عنوان اولویت اول ما در جلسات مقدماتی مجلس با وزرا در سطح ملی و نمایندگان استان پیگیری شده، مدیریت و توسعه روستایی است.

نماینده مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اصلاح قوانین متعدد در مجلس که موجب تأخیر یا عملیاتی نشدن کارها می‌شود، افزود: این قوانین باید با برنامه ریزی صحیح اجرا شوند و مسؤولان گره‌ها و کاغذ بازی‌ها را در جهت توسعه روستاها بردارند.

وی در ادامه سخنان خود ضمن نوید خبر خوش به کشاورزان منطقه مبنی بر عدم قطع برق در تابستان امسال خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های استانی و ملی امسال قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی نخواهیم داشت.

محمدپور ضمن یادآوری تبعات خشکسالی، کمبود بارندگی و منابع آبی در شهرستان‌های گناباد و بجستان گفت: باید با اختصاص اعتبار مناسب، به احیای قنوات و طرح‌های آبخیزداری حوزه انتخابیه توجه بیشتری شود.

نماینده مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه به ایجاد زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن به خصوص تأمین آب، برق و گاز گفت: اکثر دغدغه ما در حوزه تأمین آب است؛ ما بدون واحدهای مسکن ملی، هنوز هم ۹۰ لیتر در ثانیه آب کم داریم؛ پس در فرصت باقیمانده تا شروع تابستان باید تلاشمان را برای جبران این کمبود، بیشتر کنیم.

وی با اشاره به اقدامات خوبی که در نهضت ملی مسکن انجام شده این نکته را یادآور شد: اگر مشکلات نهضت ملی مسکن و نحوه واگذاری را نتوانیم مدیریت کنیم، ۲ تا ۳ سال آینده نخواهیم توانست تبعات آن را حل کنیم.

محمدپور در پایان، ضمن تقدیر از زحمات تمام شوراها و دهیارهای بخش کاخک گفت: اعتبارات خوبی برای روستاها از جمله: سنگ فرش معابر در حال پیگیری است.

کد خبر 6097829

دیگر خبرها

  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی در روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • برگزاری مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
  • کدورت آب شرب جوانرود در پی طغیان چشمه کاوات
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب
  • تلف شدن ۳۰ راس گوسفنددر پی بارش‌های سیل آسا در خوزستان