Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:«الهام فخاری»، از اعضای شوری شهر تهران با شکایت مدیرعامل سابق همشهری به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است.
به گزارش خرداد ،الهام فخاری در توییتر نوشت: «‏در پی مصوب شدن طرح تحقیق و تفحص عملکرد موسسه همشهری طی سال‌های ۸۴ تا ۹۶، آقای مهدی ذاکری، مدیرعامل سابق همشهری، با شکایت از من، به‌عنوان عضو شورا، احضار به شعبه ۴ دادگاه فرهنگ و رسانه برایم ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‏جای پرسش است که ایشان به‌عنوان دانش‌آموخته حقوق و با سابقه مدیریت در دستگاه قضایی، چرا در پی این طرح و تلاش برای شفافیت، دست به کار شکایت شده‌اند!» برچسب ها: الهام فخاری ، شورای شهر ، همشهری

منبع: خرداد

کلیدواژه: الهام فخاری شورای شهر همشهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از دادگاه شکایت مایلی‌کهن از امیر قلعه‌نویی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس در این جلسه نادر فریادشیران، نعیم احمدی و یکی از دوستان مایلی‌کهن نیز او را همراهی کردند که ناصر ارضی، وکیل قلعه‌نویی با توجه به سمت نداشتن آنها به حضورشان در جلسه ایراد گرفت که این ایراد نیز با نظر قاضی پرونده پذیرفته شده و آنها از جلسه خارج شدند.
مایلی‌کهن که بدون وکیل در دادگاه حاضر شده بود، در این جلسه ضمن بیان برخی مطالب خارج از موضوع پرونده، اظهاراتش در یک برنامه تلویزیونی و یک برنامه فضای مجازی علیه قلعه‌نویی را تایید کرد.
این در شرایطی است که قاضی ابتدا از وکیل سرمربی تیم ملی خواسته بود در صورت امکان با سرمربی پیشین این تیم تعامل کند که این وکیل اعلام کرد موکلش اختیار صلح، سازش و رضایت با مدعی‌علیه را نداده است.
قلعه‌نویی جدا از مایلی کهن از مجری برنامه فضای مجازی نیز شکایت کرده بود که به اتهام توهین و نشر اکاذیب، شعبه ۱۶ دادسرای فرهنگ و رسانه، برای مایلی‌کهن قرار مجرمیت و کیفرخواست و برای این مجری قرار منع تعقیب و برائت صادر کرد.
در ادامه وکیل قلعه‌نویی به قرار منع تعقیب این مجری اعتراض کرده و پرونده از دادسرا به دادگاه ارسال شد که دادگاه نیز قرارهای صادره را تایید کرد.
امروز هم جلسه رسیدگی به اتهام توهین و نشر اکاذیب برگزار شد که مایلی‌کهن هم پس از قرائت متن شکواییه، اظهاراتش را تایید کرد.
قرار است در روزهای آتی رای پرونده اعلام شود.

کد خبر 844724 برچسب‌ها محمد مایلی‌ کهن دادگاه ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی

دیگر خبرها

  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!
  • صحبت‌های مایلی‌کهن پس از دادگاه شکایت قلعه‌نویی
  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره
  • جزئیاتی از دادگاه شکایت مایلی‌کهن از امیر قلعه‌نویی
  • دادگاه شکایت مایلی کهن از قلعه نویی برگزار شد
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر قلعه‌نویی
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر شکایت قلعه نویی
  • بررسی پرونده‌های خبرگزاری ایسنا و روزنامه سازندگی در دادگاه مطبوعات
  • ژنرال مایلی‌کهن را روانه زندان می‌کند؟