Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@17:23:18 GMT

زیرساخت صدور مرخصی خودروهای اروندی فراهم است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۱۹۷۶۸

زیرساخت صدور مرخصی خودروهای اروندی فراهم است

عبدالله کعبی یک شنبه درگفت وگو با ایرنا اظهار داشت: طبق قانون ،گمرک جمهوری اسلامی مسئول صدور مرخصی برای خودروهای پلاک اروند است ولی با توجه به فراهم نبودن زیرساخت ها در گمرک خرمشهر ، آمادگی صدور مرخصی به خودروهای اروندی در گمرک منطقه آزاد اروند هستیم.
وی افزود : در صورتی که مسئولین استان مجوز لازم برای صدور مرخصی تابستان به خودروهای پلاک اروندی را به سازمان منطقه آزاد اروند واگذار کنند در کوتاه ترین زمان امکان صدور مرخصی برای این خودورها فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کعبی گفت:در این زمینه هماهنگی لازم با پلیس راهور انجام شده و منتظر صدور مجوز برای ثبت مرخصی خودروها از منطقه آزاد اروند هستیم .
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند افزود:همه امکانات برای صدور مرخصی تابستانی خودروهای منطقه آزاد اروند آماده است اما از سوی مسئولین استانی دستور صدور مرخصی داده نشده است.
خودروهای پلاک اروند که از شهریور 1393 اجازه داشتند در کل خوزستان تردد داشته باشند برای این خودروها از بندر خرمشهر که در محدوده منطقه آزاد اروند واقع شده مرخصی صادر می شود.
خوروهای منطقه آزاد اروند در طول سال می توانند با دریافت مرخصی و تعویض پلاک در سایر استان های کشور تردد کنند.
بیش از 30 هزار خودروی پلاک اروندی در سطح استان خوزستان تردد می کنند.
منطقه آزاد اروند با مساحت 37 هزار و 400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس واقع شده که شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی رودخانه های اروند رود و کارون قرار دارد.
این منطقه که همجوار با کشورهای عراق و کویت واقع است با داشتن ظرفیت حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت اقتصادی ویژه ای برخوردار است.
3015/7165/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان های کشور حمل و نقل خلیج فارس قانون گمرک جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الله عبدالملکی ظهر امروز و در نخستین روز از آغاز به کار این نمایشگاه با حضور در غرفه منطقه آزاد اروند با مسئولین این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

وی همچنین ضمن این بازدید در جریان فعالیت ۱۰ شرکت تولیدی و صادراتی حاضر در این نمایشگاه به نمایندگی از فعالین اقتصادی منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) از امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز (تا ۱۲ اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند