Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@22:21:17 GMT

زيرساخت صدور مرخصي خودروهاي اروندي فراهم است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۱۹۸۹۱

زيرساخت صدور مرخصي خودروهاي اروندي فراهم است

خبرگزاري آريا - آبادان - ايرنا - قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: زيرساخت هاي لازم براي صدور مرخصي تابستاني خودروهاي پلاک اروند فراهم است.

عبدالله کعبي يک شنبه درگفت وگو با ايرنا اظهار داشت: طبق قانون ،گمرک جمهوري اسلامي مسئول صدور مرخصي براي خودروهاي پلاک اروند است ولي با توجه به فراهم نبودن زيرساخت ها در گمرک خرمشهر ، آمادگي صدور مرخصي به خودروهاي اروندي در گمرک منطقه آزاد اروند هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود : در صورتي که مسئولين استان مجوز لازم براي صدور مرخصي تابستان به خودروهاي پلاک اروندي را به سازمان منطقه آزاد اروند واگذار کنند در کوتاه ترين زمان امکان صدور مرخصي براي اين خودورها فراهم خواهد شد.
کعبي گفت:در اين زمينه هماهنگي لازم با پليس راهور انجام شده و منتظر صدور مجوز براي ثبت مرخصي خودروها از منطقه آزاد اروند هستيم .
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند افزود:همه امکانات براي صدور مرخصي تابستاني خودروهاي منطقه آزاد اروند آماده است اما از سوي مسئولين استاني دستور صدور مرخصي داده نشده است.
خودروهاي پلاک اروند که از شهريور 1393 اجازه داشتند در کل خوزستان تردد داشته باشند براي اين خودروها از بندر خرمشهر که در محدوده منطقه آزاد اروند واقع شده مرخصي صادر مي شود.
خوروهاي منطقه آزاد اروند در طول سال مي توانند با دريافت مرخصي و تعويض پلاک در ساير استان هاي کشور تردد کنند.
بيش از 30 هزار خودروي پلاک اروندي در سطح استان خوزستان تردد مي کنند.
منطقه آزاد اروند با مساحت 37 هزار و 400 هکتار در شمال غربي خليج فارس واقع شده که شامل شهرهاي آبادان، خرمشهر و مينوشهر(جزيره مينو) مي باشد که در محل تلاقي رودخانه هاي اروند رود و کارون قرار دارد.
اين منطقه که همجوار با کشورهاي عراق و کويت واقع است با داشتن ظرفيت حمل و نقل جاده اي، ريلي، دريايي و هوايي از اهميت اقتصادي ويژه اي برخوردار است.
3015/7165/6002
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف یک دستگاه خودروی آب‌فروش در منطقه رودهن

به گزارش خبرنگار مهر، حسن زحمتکش صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از توقیف یک دستگاه خودروی آب‌فروش در منطقه رودهن‌خبر داد.

‌مدیر امور منابع آب دماوند در ادامه افزود: فروش آب توسط خودروهای مذبور جرم بوده و با خاطیان قاطعانه برخورد می‌شود.

وی همچنین از همشهریان گرامی تقاضا کرد: حتی در ایام تعطیلات نوروز در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از حفاری چاه غیرمجاز و ساخت و ساز در بستر و حریم مجاری آب‌های سطحی و مشاهده خودروهای آب فروشی مراتب را با شماره‌های ۷۶۳۱۶۶۰۰-۱ گزارش کنند.

کد خبر 6063422

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • نوسازی بیش از ۶۰۰ پلاک بافت فرسوده در منطقه ۱۷
  • ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد توقیف شد
  • توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد
  • توقیف یک دستگاه خودروی آب‌فروش در منطقه رودهن
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی برای خودروهای سواری در مرز بازرگان
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی خودروهای سواری در مرزبازرگان
  • هشدار فرماندهی انتظامی بوکان به رانندگان خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی خودروهای سواری در بزرگترین مرز زمینی کشور
  • تکمیل زیرساخت های مجموعه آبدرمانی آبگرم شوط