Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: هنوز تاریخ مشخصی از سمت دانشگاه صدا و سیما برای اعلام اسامی به سازمان سنجش ابلاغ نشده، اما تمامی دانشگاه‌هایی که دارای شرایط خاص برای پذیرش دانشجو هستند باید تا تیر ماه تعیین تکلیف شوند. حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص زمان اعلام اسامی مصاحبه شوندگان دانشگاه صدا و سیما توضیح داد: همان طور که می‌دانید مهلت انتخاب رشته برای کارشناسی ارشد در دو مرحله تمدید شد و بر همین اساس باید فرصتی برای تحلیل آنالیز فرم‌های انتخاب رشته وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: طبق برنامه زمانی و با توجه به انتخاب رشته داوطلبان باید افرادی که نیاز به مصاحبه، معاینه و یا آزمون عملی دارند در تیر ماه اعلام شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: هنوز تاریخ مشخصی از سمت دانشگاه صدا و سیما برای اعلام اسامی به سازمان سنجش ابلاغ نشده، اما تمامی دانشگاه‌هایی که دارای شرایط خاص برای پذیرش دانشجو هستند باید تا تیر ماه تعیین تکلیف شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان سنجش توکلی دانشگاه صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، اینفلوئنسرهای فضای مجازی (فعالان شبکه‌های اجتماعی که توانایی تاثیر بر گروه گسترده‌ای از مخاطبان را دارند) به سبک خاصی از دانشجویان آمریکایی که برای حمایت از فلسطین مورد سرکوب شدید پلیس و گارد ملی این کشور قرار گرفته‌اند، حمایت کردند.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

بنابراین گزارش، گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

همچنین مایک جانسون، جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفته بود و سعی کرد در جمع معترضان سخنرانی کند، در این سخنرانی هو شد.

جانسون در سخنرانی خود در دانشگاه کلمبیا مدعی شد که دانشجویان و برخی از اساتید کلمبیا از تروریسم حمایت کرده‌اند. او با ادبیاتی تند دانشجویان و معترضان را تهدید کرد که اگر به اعتراضات خودشان پایان ندهند، «گارد ملی» برای پایان دادن این تجمعات وارد عمل می شود.

رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه «حمایت از تروریسم» در تجمعات حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا، خواستار پایان دادن به این اعتراضات شد.

دانشگاه‌های ییل، کلمبیا و برخی از دیگر دانشگاه‌های آمریکا طی روزهای گذشته صحنه اعتراضات گسترده علیه جنگ غزه و حمایت همه جانبه آمریکا از اسرائیل بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست