Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@09:56:19 GMT

توسعه خطوط گاز در شهر و روستای استان کرمان

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۲۰۱۷۹

توسعه خطوط گاز در شهر و روستای استان کرمان

17 هزار کیلومتر خطوط گاز در بخش شهری و روستایی استان کرمان اجرا شده است.

ایران آنلاین / به گزارش شرکت گاز استان کرمان، به منظور بهره‌مندی 50 شهر و 934 روستای استان پهناور کرمان بیش از یکهزار و 900 کیلومتر خط انتقال و 15 هزار کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع اجرا شده است.

بر اساس این گزارش، کار اجرایی گازرسانی به 75 هزار خانوار شهری و روستایی در استان کرمان در دست اقدام است که بزودی شاهد بهره‌برداری آنها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ایسنا


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در کرمان

رئیس پلیس راهور استان کرمان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در کرمان برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ اسماعیل خوشوقت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در ماه رمضان، از اتخاذ تمهیدات ترافیکی ویژه شب‌های قدر در کرمان خبر داد و اظهار داشت: شب‌های قدر را در پیش داریم و به منظور استفاده بهتر مردم از اماکن مذهبی محدودیت‌های ترافیکی در اقصی نقاط استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در سطح معابر و مسیر‌های پر تردد اجرا می‌شود، ادامه داد: این محدودیت‌ها برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و استفاده بهتر و بیشتر از این مراسم پر فیض اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان با اشاره به اینکه در این شب‌ها پلیس راهور با آمادگی کامل، آماده خدمت‌رسانی به همشهریان است، گفت: از مردم عزیز هم درخواست داریم تا با ما همکاری لازم را داشته باشند تا مراسم در کمال آرامش و امنیت برگزار شود.

وی با بیان اینکه در شهر کرمان در محدوده ورودی گلزار شهدای کرمان اعمال محدودیت ترافیکی خواهیم داشت، افزود: در این محدوده در بلوار شهید پورجعفری و خیابان شهید یوسف‌الهی هیچ خودرویی نمی‌تواند به سمت گلزار شهدا تردد کند و مسیرها از دو طرف مسدود می‌شود.

خوشوقت با اشاره به اینکه در بلوار فردوسی شهر کرمان در محدوده تکیه عباسعلی نیز اعمال محدودیت ترافیکی داریم، بیان کرد: این مسیر از محدوده سه راهی سعدی و سه راهی پروین اعتصامی مسدود می‌شود.

وی با بیان اینکه در محدوده خیابان‌های اطراف مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان نیز محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود، گفت: در این محدوده از مسیر جنوب به شمال رفت به مصلی از سمت تقاطع بلوار پاسداران به سمت میدان عاشورا ورود ممنوع می‌شود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در کرمان
  • مهرجان، روستایی تاریخی در خوروبیابانک+فیلم
  • سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود
  • قطع سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده در جیرفت
  • آخرین وضعیت گازرسانی در جیرفت از زبان فرماندار 
  • افزایش یک هزار و ١٧٩ کیلومتری طول خطوط انتقال و فوق توزیع برق
  • فهرج یزد، روستای هدف گردشگری می‌شود
  • افزایش هزار و ١٧٩ کیلومتری طول خطوط انتقال و فوق توزیع
  • خسارت‌های سیل  به مناطق روستایی بخش پادنای سمیرم + فیلم
  • خسارت‌های سیل شب گذشته به روستایی بخش پادنا شهرستان سمیرم + فیلم