Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@10:58:37 GMT

تصاویری از محافل قرآنی «سیدجواد حسینی» در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۲۰۲۷۹

تصاویری از محافل قرآنی «سیدجواد حسینی» در ماه رمضان

به گزارش ایکنا؛ با پایان یافتن ماه نزول قرآن، خلاصه‌ای از برنامه‌ها و محافل قرآنی که سیدجواد حسینی، قاری بین‌المللی کشور در آن شرکت کرده است، منتشر شد.
برنامه‌های سیدجواد حسینی پیش از ماه مبارک رمضان با شرکت در برنامه حالا خورشید شبکه سوم سیما آغاز شد، سپس هفته‌ای را میهمان مردم استان هرمزگان بود و در آن استان به اجرای برنامه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در آغاز ماه مبارک رمضان این قاری بین‌المللی در دیدار جامعه قرآنی کشورمان با مقام معظم رهبری به اجرای تلاوتی ماندگار پرداخت و در پس از آن در محافل قرآنی شهرهای مختلف استان بوشهر شرکت کرد.
اجرا در محافل پرشور استان مازندران، محفل قرآنی منطقه خانی‌آباد تهران و شهرهای آستانه اشرفیه، لاهیجان و سیاهکل استان گیلان، از دیگر برنامه‌های قرآنی سیدجواد حسینی در ماه مبارک رمضان بود.
این قاری بین‌المللی در شب‌های قدر، میهمان مردم شهرهای بندر امام خمینی(ره) و سربندر در استان خوزستان بود و در هفته پایانی ماه مبارک رمضان در محافل متحد و منسجم اهل سنت و تشیع استان‌های کرمانشاه و کردستان شرکت کرد.
شرکت در محفل قرآنی شهر کاشان و تلاوت در جلسه قرآن محمدحسین سبزعلی، قاری پیشکسوت قرآنی در تهران، حسن ختام محافل ماه مبارک رمضان سیدجواد حسینی بود.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا سیدجواد حسینی فعالیت های قرآنی محافل قرآنی ماه رمضان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قلب سلیم» در شبکه تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این برنامه که با حضور نوجوانان شرکت کننده به همراه خانواده هایشان پخش می‌شود، در بخش «مسابقه آیات» که با هوش مصنوعی تصویر سازی شده است، شرکت کنندگان در تشخیص آیه و داستان آن با هم رقابت می‌کنند و در ادامه نیز کارشناس برنامه علیرضا نادی به تشریح و تفسیر آیه و داستان قرآنی می‌پردازد.

«قلب سلیم» با اجرای مهدی سیفی به عنوان مجری کارشناس و هنرنمایی اسماعیل فتحی و با معرفی عروسک فندق پخش می‌شود.

از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به پخش گزارش‌های تصویری از فعالیت‌های میدانی جشنواره آرمان ۲ شامل محافل قرآنی برگزار شده در مساجد تهران و برپایی کعبه ابراهیمی در بوستان لاله اشاره کرد.

«قلب سلیم» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد تربتی در ۱۰ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای هر روز ساعت ۱۳ از شبکه تهران پخش می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • «قلب سلیم» در شبکه تهران
  • سریال‌های طنز همیشه حساسیت‌ برانگیز هستند/ ادامه «نون خ»؟ هنوز معلوم نیست