Web Analytics Made Easy - Statcounter

از تعداد ۱۴ هزار استاد دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، تعداد ۱۹۳۶ نفر معادل ۱۳/۸ درصد از اساتید در جشنواره بیست و سوم قرآن و عترت وزارت بهداشت ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، از تعداد ۱۴ هزار نفر از اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، تعداد ۱۹۳۶ نفر از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی با ورود به سامانه جشنواره، در بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ثبت نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از ابتدای مهلت ثبت نام در جشنواره قرآن و عترت تاکنون، ۳۷ هزار و ۶۵۵ نفر از کارمندان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در این رویداد بزرگ قرآنی ثبت نام کرده‌اند. همچنین از تعداد ۶۳ هزار و ۸۹۵ نفر ثبت نام کننده ۲۴ هزار و ۳۰۳ نفر مربوط به آمار دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است.

به گزارش مفدا، مجتمع فرهنگی، آموزشی و تفریحی زیباکنار در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مهرماه میزبان مرحله نهایی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت خواهد بود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام دانشگاه های علوم پزشکی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رقابت ها با حضور پرشور دانش آموزان البرزی برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری صعود می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است