Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس اندونزی اعلام کرد یک مار بوآ هفت متری یک زن روستایی را بلعیده و جسد بی جان این زن در شکم افعی پیدا شده است.

به گزارش قدس آنلاین، یک زن ۵۴ ساله اهل اندونزی به نام «وا تیبا» که ساکن روستای برسیابان لاویلا دربخش مون جزیره سولاوسی است توسط یک مار غول‌پیکر هفت متری بلعیده شده و اهالی روستا پس از چند روز جسد او در حوالی روستا و درون شکم مار یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس محلی گفت: «روستایی شک برده بودند که افعی قربانی را خورده باشد و به همین دلیل افعی را کشته و به بیرون باغ بردند. پس از باز کردن شکم افعی مشخص شد، زن گم شده توسط افعی بلعیده شده است.»

به گفته رئیس پلیس افعی ابتدا سر خانم تبیا را بلعیده بود. روستایی‌ها با بدن باد کرده افعی در یک شکاف سنگی در منطقه‌ای افعی‌های فراوانی در آن وجود دارد، یافتند. حدود ۳۰ متر آن طرف‌تر از بدن افعی، یکی از کفش‌های قربانی نیز پیدا شد.

مارهای بوآ در جنگل‌های استوایی اندونزی و فیلیپین به وفور یافت می‌شوند. اگر چه این مارهای غول‌پیکر حیوانات کوچک را می‌خورند ولی به ندرت اقدام به کشتن و بلعیدن انسان‌ها می‌کنند.

در ماه مارس ۲۰۱۷ نیز فردی در اندونزی توسط یک مار بوآ بلعیده شد. در سال ۲۰۱۳ نیز نگهبان یک هتل در جزیره بالی مورد هجوم یک افعی قرار گرفت و کشته شد.

منبع: العربیه

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اندونزی قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار راکد تزیین ساختمان در آستانه شب عید/ نرخ رنگ‌آمیزی ساختمان چقدر است؟

رئیس اتحادیه تزیینات داخل ساختمان از رکود در بازار تزیینات ساختمان در آستانه شب عید خبر داد و گفت که در حال حاضر نرخ عرف رنگ پلاستیک متری ۷۰ هزار تومان و رنگ روغنی متری ۹۰ تا ۹۵ هزار تومان است.

بهروز چوداری میلانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بازار تزیینات ساختمان امسال بازار خوبی نبود، تصریح کرد: در سال‌های گذشته با مشکلاتی مثل کرونا و سایر مشکلات حاشیه‌ای مواجه بودیم. اما امسال هم که این مشکلات نبود، اصلا بازار شب عید شروع نشد.

وی افزود: مشاهدات میدانی از بازار نشان می‌دهد تقاضای تزیینات ساختمان در آستانه شب عید نسبت به سال گذشته حدود ۴۰ درصد کاهش داشته است. رکود بازار مسکن، کاهش فعالیت انبوه سازان و مشکلات معیشتی که باعث شده مردم هزینه اضافی برای رسیدگی به تزیینات ساختمان نداشته باشند، باعث افت تقاضا در این بازار شده است.

به گفته رئیس اتحادیه تزیینات داخل ساختمان در حال حاضر نرخ عرف رنگ پلاستیک متری ۷۰ هزار تومان، رنگ روغنی متری ۹۰ تا ۹۵ هزار تومان، کاغذ دیواری معمولی به ازای هر رول ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار تومان و برای کاغذهای وارداتی و پی وی سی ۲۶۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است. البته این حوزه نرخ مصوب ندارد و قیمت‌های یاد شده قیمت عرف بازار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارش سامانه ۱۰ میلی متری باران تا ساعت ۹:۳۰ دقیقه در آبادان
  • افزایش شغل‌های فناورانه اقتصاد محور در اندونزی
  • تصاویری دیده نشده از سریال افعی تهران (عکس)
  • نقش آفرینی دختر پیمان معادی در سریال جدید پدرش
  • عکس های دیده نشده از سریال «افعی تهران»
  • سرمایه‌گذاری شهرداری بوشهر در حریم ۶۰ متری دریا + فیلم
  • بیانیه حوزه علمیه امام خمینی درباره باغ ۴۲۰۰ متری
  • پیش‌بینی بارش ۱۵۰ میلی‌متری برای جنوب لرستان
  • افزایش ۲۵ درصدی گردشگری حلال در اندونزی
  • بازار راکد تزیین ساختمان در آستانه شب عید/ نرخ رنگ‌آمیزی ساختمان چقدر است؟