Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@12:00:34 GMT

آغاز به کار مجدد نیک سیرت بعنوان مترجم برانکو

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۲۱۶۹۹

آغاز به کار مجدد نیک سیرت بعنوان مترجم برانکو

مترجم سرمربی کروات پرسپولیس که بعد از مسایل حاشیه ای اش به نظر می رسید از پرسپولیس جدا شود در دور جدید تمرینات این تیم کماکان حضور دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جشن قهرمانی پرسپولیسی ها برای اصغر نیک سیرت مترجم این تیم روز خوبی نبود چرا که حرف های ناجور او درباره برانکو درحالی که محسن مسلمان در همان زمان مشغول فیلمبرداری و پخش زنده آن در اینستاگرام بود به سرعت در ابعاد جهانی پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شد برانکو در مصاحبه ای قبل از بازی با الجزیره به صراحت اعلام کند که از دست مترجمش ناراحت است و این نشان می داد که پرسپولیسی ها باید به فکر یک مترجم کروات جدید باشند.

اما در تمرین امروز پرسپولیس نیک سیرت طبق روال سال های قبل حضور داشت و کار ترجمه حرف های برانکو را انجام داد. البته گفته می شود حضور او برای فصل آینده هنوز قطعی نشده است هرچند فعلا در کنار برانکو حضور خواهد داشت تا باشگاه در آینده تصمیمات تازه ای را در این رابطه بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اصغر نیک سیرت اصغر نیک سیرت برانكو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران سرمربی پرسپولیس مترجم برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان

با حضور دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت‌ و مسئولان استانی و محلی، فعالیت شهرداران دهه هشتادی در رفسنجان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، آئین رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان، هم‌زمان با نهمین روز از اردیبهشت ۱۴۰۳ و روز ملی شوراها با حضور نوجوانان دهه هشتادی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار شد.

در این مراسم که سیداحمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، مجید کهنوجی شهردار رفسنجان، سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان و جمعی از اعضای شورا حضور داشتند، نمایندگان شهرداران محله برنامه‌های خود را ارائه دادند.

به گزارش ایمنا، پویش «شهردار شو» به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان و به منظور فراهم نمودن فرصتی برای مدیریت دهه هشتادی‌ها در فضایی کاملاً رقابتی برگزار شده است و در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ شهردار محله دختر و پسر در ۵۰ محله رفسنجان مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 748856

دیگر خبرها

  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد