Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-09@02:05:32 GMT

تأسیس سومین کمپ ترک اعتیاد در شهرضا

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۲۱۸۰۳

تأسیس سومین کمپ ترک اعتیاد در شهرضا

شهرضا - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا گفت: سومین کمپ اقامتی میان مدت ترک اعتیاد شهرستان در هفته مبارزه با مواد مخدر امسال تأسیس می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محمدرضا انصاری پور پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، پیشگیری را بهترین راه مقابله با افزایش آمار اعتیاد در جامعه دانست و اظهار کرد: بهترین راه پیشگیری، آگاهی رسانی، آموزش و اطلاع رسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در مقابله با اعتیاد، تأکید کرد: شفاف‌سازی رسانه‌ای و آگاهی بخشی از طریق وسایل ارتباط جمعی، مهم ترین گام در این زمینه است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا با اشاره به در پیش بودن هفته مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: در این هفته از ظرفیت رسانه‌ها برای آگاه‌سازی افراد جامعه استفاده می‌شود.

انصاری پور خاطرنشان کرد: تشکیل زنجیره انسانی «نه به اعتیاد» با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان، برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و سخنرانی فرماندار شهرستان پیش از خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی اظهار کرد: یکی از نیازهای شهرستان در زمینه مبارزه با مواد مخدر، تشکیل بانک اطلاعاتی بهبودیافتگان است که به همکاری ادارات مسئول پیگیری می‌شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آسيب اجتماعي اعتیاد شهرضا طلاق مرکز ترک اعتیاد زنان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات

مدیر مخابرات منطقه یزد از بهره برداری ۱۲۲پروژه مخابراتی و همراه اول در هفته ارتباطات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی مخابرات استان یزد، محمدرضا زارع اظهار کرد: در هفته ارتباطات سال جاری، ۱۲۲ طرح مخابراتی و همراه اول با اعتبار و سرمایه گذاری بالغ بر ۱,۳۸۷ میلیارد ریال در سطح استان راه‌اندازی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: این طرح‌ها شامل تأسیس، توسعه و جایگزینی سوئیچ و کافونوری در ۷ مرکز، تأسیس، اجرای شبکه کابل و فیبر نوری ۵ نقطه، اجرای فیبرنوری ۵ سایت BTS است.

مدیر مخابرات منطقه یزد در مورد اجرای طرح‌های قابل بهره برداری در سطح استان، افزود: ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما، تأسیس و توسعه و افزایش تکنولوژی ۷۲ سایت BTS، نصب سوئیچ دیتا و توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی از طرح‌های قابل بهره برداری در هفته ارتباطات است.

زارع ایجاد بستر ارائه سرویس سرینو، ایجاد ظرفیت زیرساخت داخل استانی و تعویض و تقویت سیستم پاور را از دیگر طرح‌های هفته ارتباطات بیان کرد.

به گزارش ایمنا، با افتتاح این طرح‌های مخابراتی و همراه اول، تعداد ۳۴۳ طرح از هفته ارتباطات سال گذشته تاکنون در استان یزد با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳,۹۲۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

کد خبر 751558

دیگر خبرها

  • درمان اعتیاد باید اجتماع محور باشد
  • ۳۰ خرده فروش مواد مخدر در اصفهان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • کدام استان‌ها بیشترین شهدای مبارزه با مواد مخدر را دارند؟
  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان