Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما  استاندار مازندران در بازدید از این شرکت در فرودگاه ساری به ظرفیت های گردشگری و ضرورت وجود زیر ساختهای محلی و استانی بویژه حمل و نقل هوایی استان اشاره کرد و افزود : امروز حضور و استقرار شرکت هوایی وارش ، استان مازندران شاهد نقطه عطف و جهش مضاعفی در جهت توسعه پرواز در مسیر های پروازی خواهد بود و امید می رود با شروع عملیات پروازی آن شرکت ، مازندران نقطه اتصال همه مراکز استانها و بخشی از آسیای میانه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای اسلامی همچنین از طرحهای فرودگاههای استان مازندران ، عملیات سیویل ورک سامانه کمک ناوبری ILS ، جاده دسترسی و واریانس منتهی به فرودگاه ، عملیات نصب دکلهای جدید اتصال انرژی وزارت نیرو در جهت کاهش ارتفاع و رفع موانع پروازی ، توسعه اپرون و نرمینال استقبال کننده هاو  و مشایعت گران فرودگاه ساری بازدید کرد و با ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته اظهار امیدواری کرد و گفت : با اقدامات انجام شده توسعه  زیر ساخت ها بتوان رشد پروازی و اعزام و پذیرش مسافر را تا ۴ برابر ظرفیت فعلی افزایش داد .

در پایان مهندس سعداله وطن خواه مدیرکل فرودگاههای استان نیز ، در گزارشی عملکرد دو ساله از فرودگاههای مازندران را به استحضار استاندار رساند و از همکاری و مساعدت مقامات استانی و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در جهت تامین اعتبارات لازم و تصویب بودجه کافی برای انجام پروژه های استان قدردانی کرد .

در این آئین معرفی این شرکت نیز، معاونت هماهنگی امور عمرانی و مشاور گردشگری استاندار ، مدیرکل فرودگاههای مازندران ، رئیس هیت مدیره شرکت هواپیمایی وارش و دیگر مقامات و مسئولان استانی و فرودگاهی حضور داشتند

یادآور می شود  شرکت هواپیمایی وارش قرار است از اواخر مرداد ماه رسما فعالیت پروازی خودبا پنج هواپیمای ایرباس  ا آغاز کند ،

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هواپیمایی شرکت فرودگاه ساری مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از محدودیت پروازی به برخی از فرودگاههای کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد.

به گزارش مشرق از سازمان هواپیمایی کشوری، «جعفر یازرلو» اظهارداشت: با توجه به شرایط جوی به وجود آمده در برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و آب‌گرفتگی سطوح و معابر، پروازهای فرودگاه‌های دبی و شارجه با تاخیر یا ابطال مواجه شده است.

وی ضمن اشاره به محدودیت پروازی به فرودگاه‌های مذکور تا اطلاع ثانوی، به مسافران توصیه کرد: برای سفر به این مقاصد پیش از عزیمت به فرودگاه به منظور اطمینان از وضعیت تاخیر یا ابطال پرواز خود با شرکت‌های هواپیمایی مربوطه تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • تغییر استاندار مازندران شایعه است/ حسینی پور می ماند
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به فرودگاه‌های دبی و شارجه
  • تأکید شرکت نفت فلات قاره بر ارائه خدمات مناسب پروازی به کارکنان مناطق عملیاتی
  • محدودیت پروازی به فرودگاههای دبی و شارجه