Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از اطفای حریق یک باب مغازه واقع در چهار راه امام جمعه جنب یکی از مراکز خرید این شهرستان خبر داد.

ایران آنلاین /علی عسکریگفت: بامدادامروز در تماس تلفنی با سازمان آتش‌نشانی کرمان خبر آتش سوزی در یک باب مغازه فروش پوشاک در این شهرستان اطلاع رسانی شد.

وی افزود: بلافاصله با توجه به حساسیت حادثه و همجوار بودن با مرکز خرید گلستان واقع در چهارراه امام جمعه سریعا دو دستگاه خودرو اطفای حریق از دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسکری در ادامه گفت: با توجه به همجوار بودن موقعیت مرکز خرید نزدیک به محل آتش‌سوزی و وجود تعداد زیادی واحدهای تجاری با تلاش آتش‌نشانان حریق به وجود آمده اطفا و از سرایت و گسترش آتش به واحدهای تجاری همجوار جلوگیری شد.

وی گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است و علت آن از سوی کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان همچنین از کسبه واحدهای تجاری خواست نکات ایمنی را در نحوه انبار و چیدمان لوازم رعایت کنند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد

سروان وفادار گفت: به دنبال اطلاع از آتش گرفتن یک دستگاه کامیون در محور فهرج ـ زاهدان، آتش‌نشانی، عوامل راهداری و پلیس راه فهرج به محل وقوع حادثه اعزام شدند که بدین ترتیب آتش پس از چند دقیقه مهار شد و از خسارت به خودرو‌های عبوری و انسداد مسیر جلوگیری شد.

وی افزود: در این حادثه کانتینر کامیون به همراه بار آن که بیسکویت بود بطور کامل در آتش سوخت؛ ولی خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.

رئیس پلیس راه فهرج ـ زاهدان تصریح کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند