Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله فلاح نژاد در کارگروه گردشگری لرستان در سخنانی با بیان اینکه شهرستان سلسله به واسطه قابلیت های طبیعی و شرایط دمایی مناسبی که دارد در فصل تابستان میزبان حضور گردشگران زیادی است اظهار داشت: همچنین سه منطقه نمونه گردشگری رودخانه «کاکارضا»، رودخانه «کهمان» و سراب «گلهو» در این شهرستان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما هیچ طرح مطالعاتی برای مناطق نمونه گردشگری نداریم عنوان کرد: به تبع طرح اجرایی نیز در این حوزه تا کنون نداشته ایم و این امر موجب اعتراض و نارضایتی مردمی شده است.

فرماندار سلسله بیان داشت: فاصله ۴۰ کیلومتری الشتر تا خرم آباد و اختلاف دمای بین ۱۰ تا ۱۵ درجه موجب شده که از مناطق گردشگری شهرستان سلسله استقبال زیادی صورت گیرد.

فلاح نژاد با بیان اینکه در سال گذشته طرح آزاد سازی حریم رودخانه «کهمان» انجام شد گفت: این امر، کار بسیار بزرگی بود و با جلب رضایت مردم و هماهنگی بین همه دستگاههای شورای تامین انجام شد.

وی تاکید کرد: اگر اقدامات بعدی در این رابطه انجام نشود، این کار عقیم خواهد ماند و باید برنامه ای را در زمینه ایجاد زیرساخت های گردشگری داشته باشیم.

فرماندار سلسله با تاکید بر احداث راه دسترسی مناسب در منطقه «کهمان» بیان داشت: همچنین تعریض راه دسترسی «کاکارضا» به سمت بخش «بیرانوند» متوقف مانده است و این در حالیست تردد زیادی در آن صورت می گیرد و جاده نیز بسیار خطرناک است.

کد خبر 4323065

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگری راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد مشهد عید سعید فطر ماه مبارك رمضان شیراز روز جهانی قدس یاسوج خرم آباد نماز عید سعید فطر سانحه تصادف استانداری کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد

دریافت 20 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6090576

دیگر خبرها

  • «قلیان اکسیژن» عوارض نامشخصی دارد
  • عوارض نامشخص قلیان اکسیژن
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • مناطق گردشگری شهر بهبهان + فیلم
  • فیلم| نمونه ای از حفظ حریم‌ خصوصی هنگام عبور قطار از مناطق مسکونی
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی