Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم، صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.


به گزارش شریان نیوز،حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه) در دیدار مسئولان نظام، جمعی از قشرهای مختلف مردم و سفرای کشورهای اسلامی به مناسبت عید سعید فطر، یکی از مهمترین عوامل و عناصر شرافت و کرامت جامعه اسلامی و امت اسلامی را اتحاد و رفع اختلاف ها دانستند و با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی عامل اصلی ایجاد اختلاف در منطقه و در میان کشورهای اسلامی است، گفتند: مشکل رژیم صهیونیستی، عدم مشروعیت است و رژیمی که بر پایه باطل تشکیل شده باشد، به توفیق الهی و با همت ملتهای مسلمان، قطعاً نابود خواهد شد و از بین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رهبر انقلاب اسلامی سیاست امروز استکبار در منطقه را ایجاد شکاف و اختلاف میان مسلمانان و در میان آحاد مردم کشورهای اسلامی، دانستند و افزودند: تنها راه مقابله با این سیاستِ امریکای جنایتکار و صهیونیستها، شناخت طراحی دشمن و ایستادگی در مقابل آن است.

حضرت آیت الله خامنه ای، مسئولیت دولت های اسلامی و زُبدگان سیاسی، دینی و فرهنگی امت اسلامی را برای ایستادگی ملتها در مقابل سیاست‌های استکبار، خطیر برشمردند و با اشاره به اهداف ایجاد رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه گفتند: یکی از اهداف اصلی تأسیس این رژیم، ایجاد اختلاف و مسئله سازی در میان ملت‌های مسلمان است اما همه تجربه‌های تاریخی نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی که با مشکل مشروعیت مواجه است، ماندگار نخواهد بود.

ایشان، با تأکید بر اینکه برقراری روابط دیپلماتیک آشکار یا پنهان برخی کشورهای سست‌ عنصرِ منطقه با این رژیم اشغالگر و یا اقدام امریکا در انتقال سفارت خود به بیت المقدس، مشکل رژیم صهیونیستی را حل نخواهد کرد، افزودند: این رژیم بر مبنای زور و تهدید و کشتار و اخراج یک ملت از سرزمین خود شکل گرفته و به همین علت، عدم مشروعیت رژیم صهیونیستی در دل ملت‌های اسلامی حک شده است و نمی‌توان نقشه فلسطین را از حافظه تاریخیِ جغرافیای جهان حذف کرد.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید مجدد بر لزوم برگزاری همه‌پرسی در میان فلسطینیان واقعی اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی و شکل‌گیری نظام حکومتی فلسطین بر مبنای این همه‌پرسی، خاطرنشان کردند: برگزاری چنین همه‌پرسی و تشکیل حکومت فلسطین براساس آراء فلسطینی، در واقع به معنای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی است که به‌طور قطعی در آینده نه چندان دور محقق خواهد شد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در پایان سخنان خود تأکید کردند: با نابودی رژیم صهیونیستی، امت اسلامی وحدت و عزت خود را به دست خواهد آورد.

پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، آقای روحانی رئیس‌جمهور در سخنانی با بیان اینکه بیش از گذشته نیاز به تقویت فضای معنوی، وحدت، اعتماد و امید به آینده داریم، خاطرنشان کرد: آنچه باید در کنار دولت قرار گیرد، توان قوای دیگر و به‌ویژه مردم است.

رئیس‌جمهور، دشمن را در شرایط فعلی فاقد تجربه و عقلانیت دانست و افزود: تصمیم دشمن این است که نه تنها تعهدات خود در برابر ملت ایران بلکه همه تعهدات بین‌المللی و منطقه‌ای خود را زیر پا بگذارد.

آقای روحانی گفت: جای شگفتی است قدرتی که دستش به خون مردم این منطقه از افغانستان و عراق و سوریه و یمن گرفته تا سایر مناطق آلوده است، نقاب صلح‌طلبی بر چهره زده و از مذاکره و صلح دَم می‌زند و رژیم غاصبی که هر روز به کشتار مردم می‌پردازد، به دوره‌گردی روی آورده تا چهره غلط و دروغینی را از نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران ترسیم کند.

آقای روحانی اظهار داشت: امروز مردم و کشورهای جهان، شرکای تجاری ایران، اروپا، روسیه، چین، همسایگان، مسلمانان و همه کشورها باید در برابر قلدرمابی حاکمان کاخ سفید بایستند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه در تعامل بود

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای علی باقری معاون سیاسی وزیر  خارجه ایران در مورد سیاست همسایگی جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی ویژه خبری گفت :در طول این مدت بحث اساسی که مطرح بود، این بود که ما به دنبال تنش نیستیم. ما در طول هفت ماه گذشته از همه‌ی ظرفیت‌های خودمان چه ملی، چه منطقه‌ای و چه بین المللی استفاده کردیم تا تنش در سطح منطقه تسری پیدا نکند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ما در چارچوب سیاست همسایگی،  تعامل بسیار به هم پیوسته‌ای را با کشور‌های همسایه ایجاد کردیم. این امروز یک سرمایه‌ی ارزشمند برای جمهوری اسلامی ایران برای مواجهه با دشمن منطقه و طرفی است که همواره به دنبال اخلال و ثبات زدایی از منطقه است و همیشه توانسته منافع نامشروع خودش را از طریق قلدری تعقیب بکند.  تحکیم پیوند‌های جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های منطقه  فضای جدیدی را در منطقه ایجاد کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تعامل ایران با کشورهای منطقه در زمان پاسخ به رژیم صهیونیستی و اجرای عملیات وعده صادق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پیام پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی برای منطقه

کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران هم قدرت و هم این اراده را دارد که به مخل امنیت منطقه اجازه ندهد امنیت منطقه را مختل کند.
جمهوری اسلامی به کسی اجازه شیطنت، اشتباه یا دیوانگی در منطقه را نمی دهد. 
 هزینه ی بی ثباتی را باید طرفی بدهد که ثبات زدا است.
همه ما یعنی کشورهای حوزه ی  خلیج فارس بر این نکته اذعان داریم که  مناسبات سیاسی مبتنی بر اعتماد متقابل باید با روابط مستحکم و به هم پیوسته ی اقتصادی تضمین بشود که لازمه آن ثبات و امنیت است. ایران در این قضیه نشان داد  که ضامن این امنیت است. این برای کشورهای منطقه اطمینان بخش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

توانمندیهای جمهوری اسلامی ایران در خدمت منافع و امنیت ملی ایران

ایران توانمندی ثبات ساز نظامی خودش را از جایی اجاره نکرده و وابستگی به کسی ندارد، چون اگر از جایی گرفته بود باید بالاخره منافع آن طرفی که این توانمندی را در اختیار ایران قرار داده باید رعایت کند؛ این داشته و سرمایه ایرانی است و لذا صرفا ما به دنبال امنیت ملی خودمان هستیم صرفا به دنبال صیانت از تمامیت ارضی خودمان هستیم لذا این داشته خودمان را برای آن به کار می گیریم، این برای کشورهای منطقه هم اطمینان بخش هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

جمهوری اسلامی ایران وزنه ثبات ساز در حوزه شامات و خلیج فارس 
ایران وزنه ثبات بخش بین مناسبات در خلیج فارس و منطقه شامات است؛ عملیات وعده صادق تبلور  این نقش ثبات ساز بین حوزه خلیج فارس و حوزه شامات بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست وزیر خارجه ایران با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در سازمان ملل
  • نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در سازمان ملل
  • برگزاری نشست وزیر خارجه ایران با سفرای کشورهای اسلامی
  • پاسخ ویرانگر جمهوری اسلامی ایران در صورت حماقت دوباره صهیونیست‌ها
  • پاسخ ایران در صورت دیوانگی صهیونیست‌ها ویرانگر خواهد بود
  • دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند
  • چشم‌انداز روابط ایران و کشورهای عربی پس از «وعده صادق»؛ سیاست خارجی ایران منطبق بر «واقعیت‌های میدانی» است
  • وجوه فراملی و فرانظامی عملیات‌ «وعده‌صادق»
  • انتقال «سوچی» از زندان به حصر خانگی
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه در تعامل بود