Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو اتفاق خاص در تاریخ حضور تیم ملی ما در جام جهانی رخ داده بود که جمعه شب به نوعی با آن تسویه حساب کردیم .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اولین حادثه این بود که تیم ملی ما در ۴ دوره قبلی که در جام جهانی شرکت کرده بود هیچگاه در بازی اول برنده نشده بود. تیم ملی ما در بازیهای نخست قبلی خود در چهار دوره حضورش یک تساوی و سه شکست داشت و برد در برابر مراکش در بازی اول به نوعی ثبت رکوردی بود که تا به حال به آن دست نیافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاق دوم مربوط به اولین حضور تیم ملی کشورمان در جام جهانی است . در آرژانتین ۱۹۷۸ تیم ملی کشور ما در برابر اسکاتلند با یک گل به خودی آندرانیک اسکندریان از اسکاتلند عقب افتاد که البته توسط ایرج دانائی فرد جبران شد و ایران به اولین امتیازش در جام جهانی رسید.

… و حالا گلی که مراکشی ها به خودشان زدند به نوعی آن گل را پس از ۴۰ سال جبران کرد تا شاگردان کی روش درد ۴۰ ساله را تسویه حساب کرده باشند.

اما اگر بخواهیم از این بازی اعداد و تجربه و خاطره جدا بشویم باید بگوئیم تیم ملی ما بازی را برد که فراتر از انتظارش دوید و جنگید و مبارزه کرد. رگه هائی از شتاب زدگی در کنترل بازی را در نیمه اول و به خصوص در ۲۰ دقیقه اول بازی شاهد بودیم که بی گمان باید آن را مرتبط با نداشتن تدارکات مناسب و به خصوص قرار نگرفتن در شرایط مسابقه ای دانست.

تیم ملی ما در این بازی با تغییرات به میدان آمده بود که مهمترین آن حضور احسان حاج صفی در دفاع چپ بجای میلاد محمدی بود که مدتها در این پست بازی می کرد. تیم ما در نیمه اول معامله واگذاری توپ و گرفتن فضاها را انتخاب کرده بود و در نیمه دوم ادامه این روند را انجام داد اما باید گفت در سیستم تدافعی ما به نسبت نیمه اول تسلط و آگاهی بیشتری را می دیدیم ضمن آن که تیم ما با بدشانسی دو بازیکن تاثیر گذارش یعنی امید ابراهیمی و جهانبخش را به علت مصدومیت از دست داد.

تیم ملی در این بازی تجربه یک بازی تدارکاتی خوب را کسب کرد و بسیاری از اعضای تیم توانستند تا حد زیادی با شرایط جام جهانی آشنا بشوند .

بچه ها همه تلاش خود را کردند تا ملتی را خوشحال کنند . باید به یوزهای ایرانی درود بفرستم و منتظر ماجراجوئی های بالاترشان در دو بازی آینده باشیم .

تورج عاطف-خبرگزاری پارس فوتبال

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مراکش کی روش بازی ایران و مراکش تیم ملی فوتبال جام جهانی روسیه کی روش مراکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک و ناراحتی حذف: ستاره PSG با گریه رفت

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف دورتموند رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا بار دیگر در فتح این عنوان ناکام مانده باشد.

شاگردان لوئیس انریکه در حالی نتوانستند راهی دیدار فینال شوند که پیش از شروع مرحله نیمه نهایی بسیاری آنها را مدعی اصلی صعود می‌دانستند و شانس بسیار کمی برای دورتموند قائل بودند اما شرایط در زمین به شکل کاملا متفاوتی پیش رفت.

بازیکنان این تیم پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی بسیار ناراحت و ناامید به نظر می‌رسیدند و اسکای اسپرت ایتالیا خبر داده است که دوناروما یکی از بازیکنانی بود که بیشتر از سایرین از اینکه تیمش نتوانست از راهی بازی فینال شود ناراحت شده بود.

این ستاره ایتالیایی که پس از ترک میلان و پیوستن به پاری سن ژرمن امیدوار بود که بتواند موفقیت‌های بسیاری را با این تیم تجربه کند در حالی زمینه بازی را ترک کرد که بسیار احساساتی شده بود و نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد و این موضوع از چشم خبرنگاران و هواداران پنهان نماند.

دیگر خبرها

  • مقام بلندپایه ارتش: اینکه بگوییم مسئولین ما خلافکار و دزدند باعث می‌شود جوان ما در ایران نماند /استاد به دانشجوی نخبه می‌گوید تو بی عقلی که مانده‌ای
  • امیدواری انریکه: کاش این تیم قهرمان اروپا شود!
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ معرفی شد
  • شوک و ناراحتی حذف: ستاره PSG با گریه رفت
  • فیلم/ خلاصه دیدار پاریسن‌ژرمن صفر - دورتموند ۱
  • مدعیان پیروز شدند
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • دومین سکو از دست گیتیزن‌ها رفت
  • استقلال چندساعت مانده به بازی خواهان تغییر داور!
  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم