Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بیرانوند سومین دروازه بان امتیاز آور در فوتبال فانتزی سایت رسمی فیفا است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

۴ سال پیش درخشش مهرداد پولادی او را تبدیل به یکی از بهترین مدافعان چپ راند اول جام جهانی کرد و حالا درخشش علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس، مورد توجه اهالی فوتبال در نقاط مختلف دنیا قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت رسمی فیفا، اقدام به برگزاری فوتبال فانتزی کرده و کاربران این سایت، یک تیم ۱۴ نفره با بودجه معین برای خود مهیا کرده و منتظر عملکرد بازیکنانشان می نشینند. در این بین، ۰٫۸ درصد از کاربران علیرضا بیرانوند را در این فهرست ۱۴ نفره جای داده اند.

بیرانوند دروازه بان فیکس تیم ملی ایران بود و در مقابل خط حمله تیم ملی مراکش، سه سیو کرد و یک کلین شیت هم داشت تا روی هم ۷ امتیاز بگیرد و پس از هالدرسون و اشمایکل در جایگاه سوم جای داشته باشد.

باید توجه کرد که او تنها ۴٫۵ میلیون یورو از بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی یک تیم را به خود اختصاص می دهد و این، دلیلی است بر با ارزش بودن بیرانوند برای یک تیم فانتزی.

حالا بدون شک ۹۹٫۲ درصد کاربران که این بازیکن را برای تیمشان انتخاب نکرده اند، حسرت این تصمیم اشتباه را می خورند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهرداد پولادی علیرضا بیرانوند جام جهانی 2018 جام جهانی روسیه دروازه بان پرسپولیس سایت رسمی فیفا علیرضا بیرانوند مهرداد پولادی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو کارلوس کی روش باشگاه پرسپولیس جام جهانی فوتبال علی کریمی تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی سختی مقابل آلومینیوم در اراک دارد و اوسمار برای این مسابقه دو کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که در آخرین تمرین پرسپولیس برای این بازی زیر نظر کادر پزشکی بودند.

عالیشاه که در هفته‌های اخیر بسیار تاثیرگذار بود مقابل صنعت نفت مصدوم شد و به این بازی نخواهد رسید. علیرضا بیرانوند نیز که در این هفته گچ دستش را باز کرده همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و احتمالا باید شاهد حضور دوباره امیر رفیعی در چارچوب دروازه پرسپولیس باشیم.

دیگر خبرها

  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد