Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@16:00:41 GMT

پرسپولیس شبیه استقلال شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۲۲۸۰۴

پرسپولیس شبیه استقلال شد

به گزارش وانانیوز، 

 اولین تمرین پرسپولیس علاوه بر حضور بازیکنان یک میهمان جدید هم داشت و آن لباس های تمرین جدیدی بود که با برند چینی لینینگ بر تن بازیکنان بود. پرسپولیس فصل گذشته لباس های برند جوما را به تن می کرد اما امسال و در آغاز تمرینات لباس های لینینگ برتن بازیکنانش بود.


لینینگ همان برندی است که باشگاه استقلال نیز لباس هایش را از آن می گیرد و به نظر می رسد مدیران پرسپولیس نیز تصمیم گرفته اند فصل جدید را با این برند چینی آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما خبری که از باشگاه پرسپولیس می رسد اینکه انگار برانکو و برخی از بازیکنان از کیفیت این لباس ها راضی نیستند.


باید منتظر ماند و دید که پرسپولیسی ها چه برنامه ای برای لباس های این فصل تیمشان دارند.

 

 

 

 

 

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!

به گزارش "ورزش سه"، علی پروین، سرمربی اسبق و پیشکسوت پرسپولیس، در جمع خبرنگاران راجع به مسائل این روزهای این تیم صحبت کرد. پروین ابتدا راجع به بیانیه‌‌نویسی تیم‌ها گفت: وقتی تیم می‌برد یا می‌بازد این اتفاقات می‌افتد و فوتبال برد و باخت دارد‌. قرار نیست ما می‌بازیم اطلاعیه بدهیم یا آنها می‌بازند اطلاعیه بدهند. الان ۷ تا بازی مانده و باید ببینید این هفت بازی را چه‌کار می‌کنید. گذشته را ولش کن.

او در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان گفت: در مورد آینده هم که بازیکنان قرارداد دارند یا ندارند باید فصل تمام بشود و هرکس دلش می‌خواهد و این پیراهن را دوست دارد قرارداد امضا کند و هرکس دوست ندارد خداحافظ. زوری نمی‌توانید بازیکن را نگه دارید.

او در پاسخ به اینکه در حال حاضر پول‌های کلانی در برخی تیم‌‌ها خرج می‌شود عنوان کرد: هزاری هم که پول بدهند اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد هیچوقت نمی‌فروشد پرسپولیس را که برود. اگر به خاطر پول باشد می‌گویم خوش آمدی‌.

پروین در خصوص عملکرد اوسمار گفت: من روز اول به آقای درویش گفتم وقتی بچه‌ها می‌گویند این مربی خوب است همین را بچسب. تیم دارد خوب بازی می‌کند و نتیجه هم می‌گیرد. ان‌شاءالله پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان شود.

او در پایان در پاسخ به سوال یک خبرنگار در مورد اینکه صحبت‌های او در مورد رفتن بازیکنان از تیم مثل زمان مهدی هاشمی‌نسب است گفت: آقا بفرما، برو دیگه!

دیگر خبرها

  • پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات 
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • توصیه پیشکسوت پرسپولیس؛ جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • جشن تولد زبیر نیک‌نفس در حاشیه تمرین استقلال (عکس)