Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@02:49:14 GMT

سند تربیت جنسی جایگزین 2030

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۲۴۳۲۰

سند تربیت جنسی جایگزین 2030

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی در برنامه 18 و 30 شبکه خبر گفت: سند 2030 مورد اعتراض و نقد بسیاری از کشور ها قرار گرفته است و سند تربیت جنسی جایگزین آن در کشور خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

خزعلی گفت: ما معتقدیم برای کودکان آموزش جنسی ضرورتی ندارد بلکه آموزشها در این حوزه باید متمرکز بر والدین و مربیان باشد تا نحوه برخورد صحیح با کودک را در حوزه جنسی بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری جوامع با ما هم نظر هستند که آموزش جنسی نباید از سنین کودکی آغاز شود و در سنین نوجوانی باید متمرکز بر خویشتن بانی باشد تا در سنین ازدواج همه گونه آموزش را در برگیرد.

او گفت: متاسفانه تکنولوژی های نوین ارتباطی در کشور به دنبال ترویج اهداف سند 2030 در کشور است.

 

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه آموزش جنسی باید از طریق مربیان و خانواده به جوانان داده شود، گفت: آموزش جنسی برعهده والدین است و جوانان بر اساس تغییرات هورمونی به بلوغ جنسی خواهند رسید.

خزعلی افزود: باندها و گروه های فسادی در کشور فعالیت می کنند که باید جلوی آنها را گرفت.

او گفت: سازمان صدا و سیما می تواند در پیوستگی فرهنگی و اجرای سند تربیت جنسی نقش آموزشی داشته باشد.

خزعلی درباره اعتراض بسیاری از مردم دنیا به سند 2030، افزود: اکثر کشورهای دنیا معتقدند که سند 2030 نابود کنند است و گفتند اجازه نخواهند داد که دولت ها و حکومت ها اختیار خانواده را بدست گیرند.

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بیدار کردن زودرس جوانان در مسایل جنسی موجب بسیاری از بیماری ها در جامعه خواهد شد. 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سند 2030 شورای عالی انقلاب فرهنگی سند تربیت جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فهیمه فرهمندپور دبیر ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی با نقد بهره برداری سیاسی جناح‌های مختلف از موضوعات مرتبط با حوزه زنان و خانواده در جهت تقابل و توازن قوا در جریان‌های سیاسی، انتخاباتی و موسمی، به ارزیابی سهم دغدغه‌های مرتبط با این موضوع در ساختار حکمرانی کشور پرداخت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با مهم دانستن افزایش فرصت کنشگری زنان در سپهر سیاسی کشور و تقویت ساختار‌های فعال موجود در این زمینه، ساختارسازی یا صرف افزایش کمّی زنان کنشگر سیاسی را کافی ندانست و بر ضرورت تمرکز بر حل مسائل واقعی زنان و نهاد خانواده و ارائه کارنامه بر این اساس تأکید کرد.

فرهمندپور با تشریح مأموریت‌های ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی، از دانشجویان فعال و دغدغه‌مند خواست تا با شناسایی مسائل واقعی زنان و خانواده‌ها در میدان عینی جامعه در مسیر سیاستگذاری مطلوب‌تر و اثربخش‌تر این نهاد سیاستگدار کمک کنند.

وی افزود: ارزیابی میزان اثربخشی سیاست‌های طراحی شده و فعالیت همه جانبه در مسیر ادراک سنجی اجتماعی و البته ادراک‌سازی مثبت در راستای سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات همه اجزاء ساختار حکمرانی جمهوری اسلامی از مأموریت‌های مهم تشکل‌های دانشجویی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • مراد صحرایی: در دولت سیزدهم مرگ سند ۲۰۳۰ را اجرا کردیم / تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی
  • نیمی از مدارس مربی پرورشی ندارند
  • وزیر آموزش‌وپرورش: مرگ سند ۲۰۳۰ در این دولت رقم خورد، اما...
  • مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی: اقدام‌های فرهنگی باید امیدآفرین باشد
  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • به احترام «معلم» برپا ...