Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@14:49:29 GMT

محموله قاچاق لوازم برقی در چگنی توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۲۴۹۳۴

محموله قاچاق لوازم برقی در چگنی توقیف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: یک محموله شامل انواع لوازم برقی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان چگنی شناسایی و توقیف شد.

به گزارش ایرنا سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران بخش انتظامی ویسیان در ورودی شهر به یک دستگاه کامیون کشنده مظنون شدند و آن را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو مقادیری انواع لوازم خارجی قاچاق شامل هفت دستگاه کولر گازی، 23 دستگاه موتورکولر گازی، یک دستگاه یخچال فریزر و 6 دستگاه ترانس برق کشف کردند.
فرمانده انتظامی لرستان افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر که همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
7269/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي قاچاق چگني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله قاچاق ۱۲۰ میلیارد ریالی در بوکان کشف شد

سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ماموران انتظامی بوکان در پی وصول خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون بنز حامل مقادیر بالای پارچه قاچاق در محور سقز - بوکان، شناسایی و توقیف کامیون مورد نظر در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در این خصوص کامیون مورد نظر شناسایی و طی عملیاتی در ایستگاه بازرسی شهید رجایی انتظامی بوکان متوقف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بازرسی از خودروی متوقف شده ۵۹۰ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

سردار جهانبخش اظهار کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی پلیس است، گفت: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • محموله قاچاق ۱۲۰ میلیارد ریالی در بوکان کشف شد
  • محموله قاچاق میلیاردی در توقیف پلیس بوکان
  • توقیف محموله ۶ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • کشف انبار دپوی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس