Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی برنا از روسیه، اوسیانو کروز مربی پرتغالی تیم ملی در حاشیه تمرین امروز ملی پوشان در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

در ادامه می توانید مصاحبه دستیار خارجی کی روش را بخوانید:

حال کادر فنی و بازیکنان  خوب است
مربی تیم ملی کشورمان گفت: حال همه ما خوب است و خوشحالیم از اینکه در قسمت اول کار و در بازی اول به خوبی توانستیم کار را انجام دهیم ،البته این کاری نبوده که در کوتاه مدت به دست آمده باشد و از سال 2015 پیگیر این هدف بودیم و آرزو و رویای ما بوده که داریم آن را دنبال می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عکس العمل مردم ایران و انتقال انرژی 
کروز در ادامه به عکس العمل مردم ایران و انتقال این انرژی به تیم اظهار داشت: مطمئنا این انرژی های خوب به ما منتقل شد و انرژی های تاثیرگذار که همه حس کردیم و خوشحال بودیم از این مطلب، البته آقای کی روش همیشه یک جمله معروف دارد و به تیم و بازیکنان می گوید که وظیفه ما این است که باید جایگاه پیراهن تیم ملی را در جایگاه بالاتری قرار دهیم و سعی کنیم باعث افتخار مردم خوب ایران شویم.
بازی با اسپانیا و پرتغال و تقابل کی روش
او درباره دو بازی حساس آینده تیم ملی عتوان کرد: مطمئنا این به ما خیلی کمک خواهد کرد با شناختی که کی روش از این دو تیم دارد ولی باید بازیکنان ما بدانند و مطلع باشند که هر دو تیم اسپانیا و پرتغال توانایی هایی فنی شان برای اجرای کارهایشان بسیار بالا است پس بازیکنان ما باید آمادگی بالایی را داشته باشند.

رویای ما این است که بتوانیم اتفاقی تاریخ خلق کنیم
مربی پرتغالی تیم ملی در ادامه صحبتهایش خاطر نشان کرد:برای همین است که داریم سالیان سال کار می کنیم و رویای ما این است که بتوانیم اتفاقی تاریخ خلق کنیم تلاش ما این است که بتوانیم قسمتی از تاریخ را به نام خودمان ثبت کنیم. چیزی که می توانم از طرف بازیکنان و کادر فنی بگویم این است که همه بازیکنان و کادر فنی تلاش خودشان را خواهند کرد که بتوانیم این رویا را محقق کنیم.

فارسی صحبت می کنیم
او در پایان و درباره جذابیت‌های فهمیدن صحبت‌های اسپانیایی مربی‌های پرتغال و اسپانیا گفت: برای ما راحت تر خواهد بود چون با بازیکنان فارسی صحبت می کنیم که اسپانیایی ها و پرتغالی ها متوجه نخواهند شد اما نیم نگاهی به نیمکت اسپانیا خواهم داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسپانیا ایران بازی تیم ملی کادر فنی و بازیکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست

به گزارش "ورزش سه"، استان فارس و فوتبال شیراز با حضور تیم فجر شهید سپاسی همیشه در تاریخ فوتبال کشورمان، یکی از استان‌های کلیدی به شمار می‌رود و در بحث استعدادیابی همواره بازیکنان شیرازی زیادی در لیگ برتر فوتبال ایران در قامت بازیکنان پرسپولیس و استقلال توپ زده‌اند. 

حتی در گزارشی که پیش‌تر در ورزش سه در رابطه با بحث اصالت بازیکنان لیگ برتری منتشر شده بود، استان فارس پس از چهار استان مازندران، خوزستان، تهران و گیلان، پنجمین استان در زمینه تعداد بازیکنان لیگ برتری محسوب می‌شد که نشان از فوتبالی بودن این استان است.  

اکنون در شرایطی که بحث استعدادیابی برای ساخت نسل جدید فوتبال ایران در اولویت قرار گرفته، حسین عبدی سرمربی تیم ملی جوانان که در مدت اخیر توانسته اتفاقات درخشان زیادی را برای نسل جدید رقم بزند درباره وضعیت کنونی فوتبال این استان گفت: شیراز همیشه معدن استعداد بوده و این موضوع در فوتبال بیش از پیش هم بوده. اگر به گذشته نگاه کنید، در گذشته که ما فوتبال بازی می‌کردیم و از همان شروع فوتبال در ایران، یکی از پایگاه‌های استعدادیابی فوتبال همین استان فارس و شیراز بوده. خیلی از استان‌ها تیم در لیگ نداشتند، اما شیراز پای ثابت لیگ برتر بود. به عقب باید برگشت و از گذشته درس بگیریم و ببینیم چگونه این اتفاقات می‌افتاد.

او ادامه داد: باید خودمان را آپدیت کنیم و تیم‌های بهتری داشته باشیم. من نصیحتم به مربیان این است که حتما نتیجه برنده شدن نیست، نتیجه یعنی آینده‌ای بهتر برای جوانان خودمان و جوانان شیراز!

عبدی در پایان تاکید داشت: ما یک ملت هستیم با فرهنگ‌های متفاوت و نتیجه‌ای که می‌خواهیم این است که توسعه فوتبال و بالندگی این ورزش را در همه جا ببینیم. یک بازخورد از عقب بگیریم و به گذشته برگردیم تا ببینیم این اتفاق به درستی افتاده یا نه. اگر این کیفیت و رابطه انسانی بین مربی، بازیکن و تیم‌ها فارغ از نتیجه و برد و باخت شکل نگرفته باشد یعنی اشتباه رفتیم. من دوست دارم وقتی بازی در رده‌های سنی تمام می‌شود همه آدم‌ها دست بزنند و خوشحال باشند. در نهایت آینده برای این بچه‌ها خواهد بود و باید تلاش کرد این بچه‌ها قوی باشند. باید ماحصل این لیگ‌ها این باشد که تیم ملی قوی و خوبی داشته باشیم که این یک استراتژی قوی در تمام دنیاست.

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • ثبت پتنتی که انتقال حرارت در کشتی‌ها و هواپیماهای پرسرعت را تسهیل می‌کند
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم