Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:14:30 GMT

مجمع خیرین کارآفرین در اردبیل تشکیل شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۲۵۲۱۹

مجمع خیرین کارآفرین در اردبیل تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری اردبیل، بهمن حسین زاده در مراسم تجلیل از خیر مدرسه ساز اردبیلی بیان داشت: در حوزه اشتغال نیز خیرین استان می تواندد با تشکیل مجمع خیرین کارآفرین پیشقدم شوند.

وی با بیان اینکه خرین این استان همواره در کارهای نیک الگو بوده و در عرصه های معنوی و انسان دوستانه پیشقدم هستند، تصریح کرد: مجموعه استان علاوه بر خیرین عاقبت اندیش دست سرمایه گذاران را به گرمی می فشارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اقتصادی استانداری اردبیل افزود: دولت در استان برای آینده جوانان این مرز و بوم در حوزه های اشتغال، سلامت، بیمه های درمانی و فرهنگی نهایت تلاش خود را بکار بسته و نیازمند حمایت و همکاری همگانی است.

وی با اشاره به خیرین بنام این استان در عرصه های مختلف یادآور شد: درختی که خیرین و نیک اندیشان کاشته اند امروز ثمر می دهد و باید یاد و خاطره آنها گرامی داشته شود.

کد خبر 4323226

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری اردبیل اشتغال خیرین راهپیمایی روز قدس بوشهر شهرکرد گرگان مشهد عید سعید فطر ماه مبارك رمضان شیراز یاسوج روز جهانی قدس خرم آباد نماز عید سعید فطر سانحه تصادف صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید از هر فرصتی برای بیان حقایق استفاده کنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه دقایقی قبل با استقبال رسمی‌ سید عباس موسوی سفیر‌ ایران در آذربایجان و به منظور شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها وارد باکو پایتخت آذربایجان شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ترک تهران درباره اهداف این سفر گفت: مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها نشستی است که در باکو برگزار خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران هم در این اجلاس ضمن بیان نکات مهم، راهبردی و در حوزه تعامل فرهنگی با ملل و فرهنگ های دیگر از این سخنگاه برای بیان حقایق مختلف در حوزه فرهنگ اقلیت ها که محور گفت و گو های امسال است، استفاده خواهد کرد‌.

وی افزود: با توجه به وضعیت ناعادلانه‌ای که در صحنه نظامات بین المللی داریم باید از هر فرصتی برای بیان حقایق و تنویر افکار عمومی استفاده کنیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: به این اجلاس به عنوان فرصتی نگاه می‌کنیم که بتوانیم برنامه ها و نگاه انقلاب اسلامی را برای نخبگان و کشورهای شرکت کننده بازگو کنیم و انشالله سخنگاهی برای بیان حقایق باشد.

وزیر فرهنگ گفت: نکته بعدی گفت و گوهایی است که طبیعتا در چنین اجلاس‌هایی با کشورهای مختلف برای تقویت تعاملات فی‌مابین استفاده می‌شود.

وی افزود: دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی به عنوان راهکاری جدی برای ایجاد بسترهای لازم برای گسترش تعاملات فی مابین توسط دولت دنبال می شود؛ در این راهبرد بیشتر معطوف به کشورهای دوست، همسایه، جهان اسلام و کشورهایی که در موضوعات مهم بین المللی نزدیکی راهبردی با ما دارند هستیم؛ در همین راستا تلاش می‌کنیم در فرصت اجلاس باکو گفت و گوهای مقتضی را انجام دهیم تا از نتایج آن مجموعه حوزه فرهنگی منتفع شود.

وزیر فرهنگ تصریح کرد: دوستانم برنامه هایی را پیش بینی کرده اند تا بتوانیم در فرصت محدودی که به واسطه این اجلاس در اختیار داریم حداکثر استفاده را کنیم.

گفتی است، ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها که با مشارکت وزارت فرهنگ جمهوری آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

پیش از این نیز پنجمین دوره مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در اردیبهشت سال ۱۳۹۸ برگزار شده بود که در آن دوره از این مجمع ۱۴۰ کشور و نهاد بین المللی مشارکت داشتند.

دیگر خبرها

  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • باید از هر فرصتی برای بیان حقایق استفاده کنیم
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • اشتغال بیش از ۶ هزار نفر در صنعت زنبورداری استان اردبیل
  • برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران