Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: مردم مومن و خیر استان کرمانشاه بیش از ۴ میلیارد تومان فطریه به پایگاه‌های کمیته امداد پرداخت کردند. ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳ استانها کرمانشاه نظرات

حسین خدرویسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: مردم خیر استان کرمانشاه در عید سعید فطر زکات فطره خود را به پایگاه‌ها و ستادهای کمیته امداد پرداخت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه با ارائه گزارشی از آمار اولیه زکات فطره جمع‌آوری شده در استان، گفت: براساس آمار اولیه در عید سعید فطر امسال مردم استان کرمانشاه 4 میلیارد تومان زکات فطره داده‌اند.

خدرویسی  افزود: این میزان فطریه از 2 هزار و 63 پایگاه و ستاد کمیته امداد تعبیه شده در مساجد، مصلی‌های نماز عید، دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، میادین و مکان‌های پرتردد شهرها و همچنین روستاهای استان کرمانشاه جمع آوری شده است.

وی با یادآوری اینکه کار جمع آوری فطریه تا اواخر وقت روز گذشته در ستادها و پایگاه‌های کمیته امداد ادامه داشت، گفت: آمار نهایی زکات فطره جمع‌آوری شده در استان کرمانشاه در چند روز آینده به تفکیک اعلام خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: آن دسته از مردم خیر استان کرمانشاه که تاکنون موفق به پرداخت زکات فطره نشده‌اند می‌توانند به دفاتر این نهاد در شهرستان‌ها مراجعه یا فطریه خود را با شماره‌گیری کد #0838877* از طریق تلفن‌های همراه پرداخت کنند.

انتهای پیام/ ت

R41380/P1336/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی پرداخت زکات

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هرمز در این باره بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۲۶۰۰ میلیارد تومان پول ثبت دبیرخانه‌های شورای زکات شد.

وی افزود: در مجموع درمورد زکات واجب و مستحب و کفارات و فطریه بیش از ۲۵ درصد رشد نسبت به سال قبل از آن داشتیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • حکم کسی که کفاره خود را به تاخیر انداخته چیست؟
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۵ تُن خرما توسط یک فرد نیکوکار بین خانواده‌های ایتام هرمزگانی
  • روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره به مردم معرفی شود
  • بررسی اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده برای جمع آوری زکات فطره
  • افزایش ۲۵ درصدی پرداخت زکات
  • پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲ رشد داشته است
  • پرداخت بیش از ۷۰ میلیارد تومان زکات مردم یزد
  • دیدار مدیر کل امور اجرایی زکات کمیته امداد کشور با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد