Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@15:57:18 GMT

دستگیری مامور قلابی گزینش و استخدام ناجا

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۲۵۵۴۹

دستگیری مامور قلابی گزینش و استخدام ناجا

رکنا: فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری مامور قلابی تحت عنوان مامور اداره گزینش و استخدام ناجا در پیشوا خبر داد.

سردار عبدالـــرضا ناظــری ، فرمانده انتظامی شرق استان تهراناظهار داشت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه شخصی تحت عنوان مأمور نیروی انتظامی اقدام به اخاذی و کلاهبرداری Fraud از شهروندان در شهرستان پیشوا می کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد:در این رابطه مأموران پس از انجام تحقیقات گسترده فنی و میدانی موفق به شناسایی متهم شدند و با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از محل اختفاء متهم، تعدادی لباس نیروی انتظامی و یک قبضه کلت کمری قلابی کشف شد.

سردار ناظری ادامه داد:متهم در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرمی شد ولی بعد از مواجهه حضوری با شاکیان به جرم Crime خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان نحوه کلاهبرداری متهم افزود: این فرد با دریافت وجه نقد از جوانان به آنها وعده دروغ استخدام در نیروی انتظامی را می داد که در این رابطه متهم به همراه پرونده اولیه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان از شهروندان خواست جهت جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو در صورت مواجهه شدن با درخواست های غیر معقول توسط افرادی که خود را مأمور دولتی معرفی می کنند حتماً از آنان کارت شناسایی معتبر درخواست کرده و هرگونه موارد مشکوک را سریعاً از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت کلاهبرداری Fraud جرم Crime کلاهبرداری استخدام اخبار حوادث ناجا استخدام مامور قلابی فرمانده انتظامی شرق استان تهران پیشوا عکس مرد حوادث دختر فیلم لباس زن من ایران ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از قتل و دستگیری قاتل یک مرد در شهرستان اردبیل خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سعید یوسفی فعال اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلاننتری ۱۶ " سبلان" در قالب گشت انتظامی به محل اعزام و در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلاً، زن و شوهر بودند، با یکدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده‌اند.

وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

کد خبر 747561

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد