Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل سوئدی شبکه جهانی جامعه ایمن گفت: برای عضویت در جامعه ایمن شاخصهایی شامل سالمندان، معلولان، فعالیتهای بین بخشی و مشارکت آنها، ارزیابی عملکرد، ثبت حوادث سوانح و صدمات سنجیده می‌شوند.

گلبرند شونبری امروز در دیدار با شهردار مشهد افزود: شبکه بزرگی از متخصصان حرفه‌ ای از سراسر جهان با شبکه جهانی جامعه ایمن همکاری دارند و در این میان مشارکت شهرهای بزرگی مانند مشهد در شبکه بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مشهد شهری مذهبی است و زائران زیادی برای زیارت به مشهد سفر می کنند که باید از این فرصت برای انتقال موضوعات جامعه ایمن به آنها استفاده کرد.

وی افزود: حضور در جامعه ایمن فضای مناسبی را برای مشارکت فعال بخشهای خصوصی و تکنیکال در حوزه توسعه و گسترش ایمنی شهرها ایجاد می‌کند.
شهردار مشهد نیز در این نشست گفت: از دو سال پیش مناطق یک و ثامن مشهد به شبکه جهانی جوامع ایمن پیوسته و در این مدت تلاش شده دستورالعملهای این شبکه در همین مناطق اجرایی شوند.

قاسم تقی زاده خامسی افزود: اگر قرار است شهر مشهد را به عنوان یک شهر ایمن در نظر بگیریم بهتر است هرچه سریعتر تمام مناطق مشهد تحت پوشش این جامعه قرار گیرد و مدیریت شهری نیز آماده همکاری در این زمینه است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قاسم تقی زاده خامسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین نژاد شامگاه دوشنبه در نشست با معلمان حامی ایتام و محسنین در اردبیل اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۸۷ نفر از معلمان اردبیلی با ثبت نام در طرح اکرام، حامی ایتام و محسنین هستند که با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود می‌کوشند آینده‌ای روشن را برای فرزندان تحت تکفل رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد از معلمان حامی، حمایت از ۳ هزار و ۶۲۵ نفر از ایتام و محسنین استان اردبیل را برعهده گرفته‌اند که به صورت ماهیانه کمک‌های خود را به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

حسین‌نژاد بیان کرد: در سال گذشته معلمان نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی به کودکان و نوجوانان تحت حمایت کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه است، گفت: معلمان تربیت کننده نسل آینده هستند که به عنوان یک فرد نیکوکار می‌توانند در تربیت نسل آینده به عنوان انسان‌هایی نوعدوست و خیرخواه، کمک حال و یاریگر کمیته امداد در رسیدگی به امور نیازمندان باشند.

حسین‌نژاد نقش ویژه معلمان در ترویج همدلی و ایثارگری اجتماعی در جامعه را یادآور شد و بیان کرد: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده‌های اجتماعی بی‌تفاوت نبوده و همواره در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه، نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی از معلمان و فرهنگیان استان به عنوان سفیران مهربانی یاد کرد و گفت: قدردان یکایک معلمان و فرهنگیان نیکوکار استان هستیم که با حمایت‌های خود از ایتام و محسنین، می‌کوشند تا آینده‌ای درخشان برای آنها رقم بخورد.

کد خبر 6092585

دیگر خبرها

  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت