Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری  فارس، دیدار تیم‌‌های ملی فوتبال آلمان و مکزیک از ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه لوژنیکی مسکو آغاز شد که تیم مکزیک شگفتی‌ خلق کرد و با پیروزی یک بر صفر مقابل قهرمان دوره قبل رسید.

گل:لوزانو(35)

داور:علیرضا فغانی از ایران

اخطار:توماس مولر،ماتس هوملس(آلمان)،مورنو (مکزیک)

اخراج:-

ترکیب آلمان:

نویر(کاپیتان)، پلاتن‌هارت(79 گومس)، هوملس، خدیرا(60 رویس)، دراکسلر،کروس،ورنر(85 برانت)، اوزیل، مولر، بواتنگ، کیمیش

ترکیب مکزیک:

اوچوئا، آیالا، سالسیدو،لایون، کارلوس(آ58 الوارز)، هرناندز، مورنو، هررا،گواردادو(دقیقه 72 مارکز)، لوزانو(66رائول خمینس)، گالاردو

شرح نیمه اول

دیدار تیم‌های ملی‌ فوتبال آلمان و مکزیک در شرایطی آغاز شد که ژرمن‌ها حمله نخست را انجام ندادند بلکه این تیم سبزپوش آمریکایی بود که به سمت دروازه مانوئل نویر حمله برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال تیم مدافع قهرمانی پاسخ این حمله را با موقعیت خوب تیمو ورنر داد.

در این نیمه آلمان با استفاده از بازی گروهی و پاسکاری‌های تکضرب، همینطور استفاده از تمام نقاط زمین خود را به دروازه اوچوئا نزدیک کرده و حمله کردند.

اما در نقطه مقابل مکزیک با استفاده از سرعت مهاجمان، در عمق دفاع آلمان حرکت کردند و سعی در ایجاد موقعیت کردند که در دقیقه 35 توسط لوزانو گرفتند.

در دقیقه 40 شوت محکم کروس به تیر دروازه حریف برخورد کرد و گل نشد.

شرح نیمه دوم

در نیمه دوم تیم ملی آلمان برای جبران عقب‌ماندگی خود بازی متفکرانه خود را با سرعت بیشتری ادامه داد.

مکزیک در لاک دفاعی فرو رفت و تلاش بر حفظ برتری خویش مقابل قهرمان دوره قبل کرد و دل به ضد حملات سریع کرد.

تاکتیکی که حتی یک بار تیم مکزیک را در موقعیت خوب برای رسیدن به گل دوم قرارداد.آلمان برای دست یابی به گل حتی، سامی خدیرا را که روی گل مکزیک، اشتباه کرد و مقصر اصلی بود، از جریان بازی خارج کرد و به جای وی، مارکو رویس را به بازی آورد.

با این حال هرچه بازی به پایان نزدیک تر شد، مکزیک با تراکم بیشتر در دفاع شرکت کرد و آلمان به دیوار بسته برخوردکرد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینیوم در هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده، امیرحسین صدقی، علی اصغر صادقی، سامان نریمان جهان، حامد پاکدل، محمدحسین فلاح، فرشید اسماعیلی و علی قربانی

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، احسان قهاری، امیر نوری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی زاده، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان و شروین بزرگ

پیش از آغاز بازی باشگاه پیکان، با اهدای گل و تابلو فرش، از مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک تقدیر شد. رضا گنجی جویباری نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پیکان در این مراسم حضور داشت. حسینی پیش از این سرمربی پیکان بود.

بازی در ابتدا آرام دنبال شد و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود. در دقیقه ۱۹ نخستین موقعیت جدی بازی برای تیم پیکان شکل گرفت و سانتر فرشید اسماعیلی با ضربه سر آزاده همراه شد و باز هم به شکلی خطرناک و با فاصله‌ای کم از دروازه آلومینیوم، به بیرون رفت.

بازیکنان آلومینیوم در نیمه اول حمله‌ای را روی دروازه پیکان تدارک ندادند و در اواخر نیمه اول، حامد پاکدل فرصتی را به دست آورد که می‌توانست با احمد گوهری تک به تک شود اما قدر این فرصت را ندانست تا بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام برسد.

نیمه دوم هم همانند نیمه اول موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها به وجود نیامد و در دقیقه ۷۴ علی قربانی در محوطه جریمه آلومینیوم سرنگون شد که کادر فنی پیکان معتقد به پنالتی بودند اما داور نظری دیگری داشت و دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه ۸۲ کرنر برای آلومینیوم شکل گرفت و روی پاس امین جهان کهن، عارف حاجی عیدی با ضربه سری دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد و حساب کار یک بر صفر به سود آلومینیوم شد.

با کسب این پیروزی آلومینیوم، ۳۴ امتیازی شد و موقتاً به رده هشتم جدول صعود کرد و تیم پیکان هم با ۲۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول باقی ماند.

کد خبر 6098520

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!