Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@04:05:51 GMT

دستور وزیر کشور برای بررسی حادثه ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۲۵۷۸۶

رحمانی فضلی همچنین از رئیس شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان خواسته است، با استفاده از تعامل حداکثری با مردم و بویژه بزرگان و مؤثرین منطقه و تشریح و تبیین پیوسته ابعاد موضوع و اقدامات انتظامی و قضائی بعمل آمده در راستای برخورد قانونی با متخلفین، از سوء استفاده از احساسات و عواطف پاک مردم که بحق جریحه دار شده است، ممانعت بعمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وزیر کشور در پی انتشار اخباری مبنی بر بروز مواردی از ناامنی اخلاقی در هفته‌های اخیر در ایرانشهر، پیگیری مضاعف موضوع را از رئیس شورای تأمین سیستان و بلوچستان خواستار شد.

در پی انتشار برخی اخبار با موضوع تعرض به تعدادی از بانوان هموطن در ایرانشهر، وزیر کشور به دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان و رئیس شورای تأمین استان، دستور داد؛ بموازات اقدامات و پیگیری‌های مرجع قضائی، که برابر روند قانونی در جریان است، ضمن بررسی مضاعف و همه جانبه موضوع از طریق شورای تأمین استان، گزارش دقیقی از ابعاد آن تهیه شده و در اولین زمان ممکن به استحضار مردم شریف استان علی الخصوص هموطنان عزیز شهرستان ایرانشهر رسانده شود.

رحمانی فضلی همچنین از رئیس شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان خواسته است، با استفاده از تعامل حداکثری با مردم و بویژه بزرگان و مؤثرین منطقه و تشریح و تبیین پیوسته ابعاد موضوع و اقدامات انتظامی و قضائی بعمل آمده در راستای برخورد قانونی با متخلفین، از سوء استفاده از احساسات و عواطف پاک مردم که بحق جریحه دار شده است، ممانعت بعمل آید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: رحمانی فضلی وزیر کشور تجاوز به دختران ایرانشهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد

مهرداد عرب اول بیان کرد: با توجه به دستور استاندار مبنی بر ضرورت بررسی عملکرد اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف در سال ۱۴۰۳ جلسات بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در این سازمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسات عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی از نظر پیشرفت ریالی و فیزیکی طرح‌های استانی و طرح‌های به بهره برداری رسیده به تفکیک شهرستان‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بررسی می‌شود.

این مقام مسوول گفت: نتایج پیگیری‌های به عمل آمده در زمینه جذب منابع مالی و ردیف‌های متمرکز بودجه سال ۱۴۰۲، عملکرد بازدیدهای میدانی و جلسات برگزار شده با فرمانداران نیز در این جلسات بررسی و برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌ها برای بودجه ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

وی، میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جذب سرمایه گذار و بهره برداری از طرح‌های تعهدی را از دیگر شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است