Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس هماهنگی به‌عمل‌آمده با مراجع ذیربط، وجوه شرعی فطریه عام و سادات و همچنین کفاره روزه هموطنان به‌منظور کمک به ایتام و نیازمندان توسط پست‌بانک‌ایران بصورت الکترونیکی ‌از طریق درگاه‌های اینترنت‌بانک، همراه‌بانک‌‌ و دستگاه‌های خودپرداز(ATM) این بانک در سراسر کشور دریافت می‌شود.

به گزارش صدای ایران دریافت وجوه شرعی فطریه اعم از سادات و عام و همچنین کفاره روزه تمامی هموطنان در سراسر کشور توسط دستگاه‌های خودپرداز(ATM) این بانک از طریق منوی خدمات پرداخت/کمک‌های مردمی بوسیله تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین هموطنان می‌توانند ازطریق درگاه‌ ‌اینترنتی این‌ بانک به‌نشانی؛www.postbank.ir منوی پرداخت/سرویس‌های پرداخت/کمک‌های مردمی و همراه بانک نیز به همین صورت، فطریه خود را پرداخت نمایند. 
گفتنی‌است: متقاضیان برای دریافت نرم‌افزار همراه‌بانک پست‌بانک‌ایران می‌توانند به‌نشانی؛www.postbank.ir مراجعه کرده و نسبت به نصب اپلیکیشن تلفن‌همراه اقدام و از یکی از شعب این بانک درسراسر کشور رمز خود را دریافت نمایند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک پست بانک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ قصه پُر غُصۀ بیماران برای پرداخت الکترونیکی

قصۀ پُر غُصۀ بیماران برای پرداخت الکترونیکیِ بیمه‌های تکمیلی.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • فیلم/ قصه پُر غُصۀ بیماران برای پرداخت الکترونیکی
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی