Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-19@07:18:59 GMT

قد پوتین معمای حل‌نشدنی این روزها

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۲۶۵۴۶

قد پوتین معمای حل‌نشدنی این روزها

عکس ولادیمیر پوتین در افتتاحیه مراسم جام جهانی، قد رئیس جمهور روسیه را دوباره سوژه شبکه‌های مجازی کرد.

به گزارش شریان نیوز،در جریان رقابت های جام جهانی 2018 روسیه عکسی تمام قد از ولادیمیر پوتین در کنار خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی فوتبال منتشر شد که بار دیگر قد آقای رئیس جمهور را زیر سوال برد. در این عکس اختلاف قد بین پوتین و مورینیو نسبتا زیاد نشان داده شده است در حالی که با توجه به اطلاعات قبلی در مورد قد این دو، نباید چنین اختلافی دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر آمار منتشر شده، مورینیو 174 سانتی متر قد دارد و قد پوتین 170 سانتی متر است یعنی عملا اختلاف قدی آنها باید 4 سانتی متر باشد اما عکس چیز دیگری نشان می دهد. البته بعضی جاها قد او 162 و بعضی جاها 167 سانتی متر ثبت شده است.  چندی پیش نیز عکسی از پوتین در کنار امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه نیز سوژه خبرنگاران شد چون قد مکرون 179 سانت است و در این عکس او با همتای روس خود هم قد نشان داده شده است.

جالب تر از همه این موارد عکسی است که در روز عید پاک سال گذشته منتشر شد. در این عکس دیمیتری مدودوف رئیس جمهور سابق روسیه با 162 سانتی متر قد در کنار ولادیمیر پوتین، هم قد تصور می شود. از طرف دیگر در این عکس شهردار شهر مسکو نیز قرار دارد که 177 سانتی متر دارد. اما اختلاف قدی او با پوتین که 170 سانتی متر است بیش از 7 سانت نشان داده می شود.

انتشار این تصاویر باعث شده تا قد رئیس جمهور روسیه تبدیل به معمای حل نشدنی شود البته گفته شده او در بعضی از ملاقات هایش از کفش‌هایی با لژ 8 تا 10 سانتی متر استفاده می کند. شاید علت نامشخص شدن قد پوتین پوشیدن کفش های پاشنه دار باشد!

دسته بندیآخرین عناوین

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک بشار اسد به پوتین به مناسبت پیروزی در انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، بشار اسد رئیس جمهور سوریه امروز پیروزی ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را به او تبریک گفت.

بشار اسد در پیام تبریک خود اعلام کرد: من پیروزی و انتخاب مجدد شما را به عنوان رئیس جمهور روسیه با اکثریت مطلق آرا تبریک می گویم.

وی بیان کرد: این گواهی بر اعتماد بالای مردم روسیه به شما، سیاستها و دیدگاههای راهبردی شما است که مبتنی بر منافع مردم و مبتنی بر جایگاه مهمی است که روسیه همواره در جهان داشته است.

بشار اسد در ادامه برای همتای روس خود، موفقیت در مسئولیت ها و وظایفش را آرزو کرد.

وی بر تقویت روابط بارز میان سوریه و روسیه تاکید کرد.

کد خبر 6058398

دیگر خبرها

  • واکنش آمریکا به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه
  • پیام تبریک بشار اسد به پوتین به مناسبت پیروزی در انتخابات
  • اولین قول پوتین بعد از پیروزی در انتخابات چه بود؟
  • رییس جمهور چین پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
  • واکنش چین به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه
  • پوتین برای پنجمین بار رئیس جمهور روسیه شد
  • پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد
  • تبریک سران دنیا به پوتین
  • تبریک رهبران جهان به ولادیمیر پوتین
  • پوتین دوباره رئیس جمهوری روسیه شد | جزئیات انتخابات ریاست جمهوری در این کشور