Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

تلاش ستاره‌های سلسائو برای برتری مقابل سوئیس تنها یک گل زیبا به همراه داشت که آن هم روی یک گل مشکوک به خطا پاسخ داده شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه بازی تیم های برزیل و سوئیس در دیدار گروه E  جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ۲۷ خرداد ۹۷ که این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین تمام تیم‌های جام جهانی روسیه تنها دو تیم از بین ۶ تیم برتر رنکینگ فیفا با یکدیگر همگروه هستند؛ برزیل که رتبه دوم و سوئیس که در رده ششم  این فهرست جای دارند، نخستین بازی خود در گروه E جام جهانی را باید برابر هم برگزار کنند؛ حساسیت این بازی از قبل وجود داشت، اما حالا با توجه به باخت آلمان مقابل مکزیک و احتمال دوم شدن مانشافت‌ها در گروه F در پایان دور گروهی، حالا برزیـل و سوئیس جدال جذاب‌تری نسبت به قبل را برابر هم برگزار می‌کنند.

شرح گل

برزیـل ۱ – سوئیس ۰ (دقیقه ۲۰: فیلیپ کوتینیو): نیمار سمت چپ زمین مارسلو که نفوذ کرده بود را صاحب توپ کرد که ارسال او را زوبر با ضربه سر برگشت داد تا کوتینیو با مهار توپ، حرکت در عرض و شوت استثنایی و فنی از پشت محوطه جریمه که به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد، گل اول برزیل برابر سوئیس را بزند.

برزیـل ۱ – سوئیس ۱ (دقیقه ۵۰: استیون زوبر): ارسال بدون نقص و عالی شقیری با پای چپ از روی کرنر سمت راست زمین را زوبر در محوطه ۶ قدم برزیل و پس از هُل دادن میراندا با ضربه سر محکم تبدیل به گل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خلاصه بازی جام جهانی روسیه تیم فوتبال برزیل تیم فوتبال سوئیس جام جهانی روسیه خلاصه بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم

تیم ملی فوتسال ایران با غلبه‌بر کویت به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف کویت رفت که این دیدار با نتیجه چهار بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل‌های تیم ملی در این دیدار را علی اکرمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی (۲ گل) به ثمر رساندند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند.

باقر محمدی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مهدی کریمی، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

خلاصه‌بازی فوتسال ایران و کویت

کد خبر 747044

دیگر خبرها

  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل
  • خلاصه بازی فوتسال ایران ۶ - ۱ قرقیزستان؛ ایران به جام جهانی فوتسال رفت + ویدئو
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم